۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۲۶۹۳۹

هلاکت نظامی صهیونیست در اثر آتش خودی در قدس

هلاکت نظامی صهیونیست در اثر آتش خودی در قدس
همزمان با واکنش حماس به هتک حرمت وزیر صهیونیست به مسجد الاقصی، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یک نظامی در قدس کشته شده و نظامی دیگر نیز در جنین زخمی شده است.

ارتش رژیم اسرائیل امروز سه شنبه کشته شدن یکی از نیروهایش در قدس اشغالی و زخمی شدن یک تن دیگر در منطقه جنین را تأیید کرد.

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یکی از نظامیانش صبح امروز سه شنبه در یورش به جنین و درگیری مسلح با رزمندگان مقاومت زخمی شده است.

همزمان با اعلام زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهر جنین، ارتش صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک نظامی ارتش این رژیم در اثر آتش خودی در قدس اشغالی کشته شده است.

حماس: حضور دزدکی بن غفیر در مسجد الاقصی جنایت است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه در واکنش به هتک حرمت وزیر صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: «حضور دزدکی بن گویر در صحن مسجد الاقصی رفتاری جنایت آمیز است که نشان دهنده وضعیت رعب و وحشتی است که سرکرده های اشغالگران در آن به سر می‌برند.

جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به این یورش گفت که مقاومت در آمادگی و هشیاری کامل بوده  و به طور مستمر تحولات را ارزیابی کرده و دستانش روی ماشه است.

امروز ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل با حمایت نظامیان رژیم اسرائیل در ادامه اقدامات ضد اسلامی و افراطگرایانه خود، وارد مسجد الاقصی شد و این مسئله باعث واکنش و خشم فلسطینیان شد.

افکار افراطی این وزیر و برخی از وزیران کابینه بنیامین نتیانیاهو نگرانی صهیونیست‌‌ها و متحدان آمریکایی و عربی آن‌ها را در پی داشته است و نزدیک به نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند این کابینه، کابینه «بد» است.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات