۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۲۷۰۲۰
مسئول برگزاری پرسمان سبک زندگی فاطمی:

به بیش از ۳ هزار شبهه پاسخ در باره فاطمیه داده ایم

به بیش از ۳ هزار شبهه پاسخ در باره فاطمیه داده ایم
حجت الاسلام سعید پور باقر اظهار داشت: در ایام فاطمیه با برگزاری پرسمان سبک زندگی فاطمی در شبکه‌های اجتماعی توانسته ایم به بیش از ۳ هزار سوال دینی و سبک زندگی پاسخ دهیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید پورباقر، در گفت و گویی، از برگزاری پرسمان سبک زندگی فاطمی در کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در ایام فاطمیه خبر داد و بیان داشت: در این پرسمان بیش از ۳ هزار سوال در خصوص سبک زندگی و سوال های اعتقادی و دینی مطرح و به وسیله اساتید حوزه و کارشناسان مذهبی پاسخ داده شده است. 

مسئول برگزاری پرسمان سبک زندگی فاطمی با اشاره به اینکه این سوالات و پاسخ ها به زودی تبدیل به کتاب خواهد شد و در اختیار مردم و اهل علم قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: در همین رابطه نیز مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار و کتاب و سوالات (پاسخنامه) به اکثر استانها و شهرها هم ارسال شده است و به نفرات برتر جوائزی اهداء خواهد شد.

وی افزور: همواره رهنمودهای بزرگان دین برای انجام فعالیت های دینی مؤثر بوده و نیز از توصیه های اساتید برای برگزاری برنامه ها پرسمان نهایت بهره را برده ایم.

 

حجت الاسلام پورباقر با اشاره به تجربیات سابق افزود: در گذشته نیز همچنین در مناسبت های مختلف مانند محرم و دهه ولایت پرسمان های و مسابقات کتابخوانی با موضوع مهدویت و محرم نیز برگزار شده است.

گفتنی است:« پرسمان سبک زندگی فاطمی در کانال ها و شبکه های اجتماعی» به همت و تلاش حجج الاسلام رضا محمدی شاهرودی و ناصر ابراهیمی جویباری و سعیدپور باقر تبریزی و با هدف ترویج سبک زندگی فاطمی در شبکه های اجتماعی و کانالها ارائه شده است.

به بیش از 3 هزار سوال پاسخ داده ایم

ارسال نظرات