۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۰۲۵
استاد دانشگاه‌ آزاد اسلامی کرمانشاه:

سردار سلیمانی میراثی بزرگ برای اسلام و کشورهای مسلمان است

سردار سلیمانی میراثی بزرگ برای اسلام و کشورهای مسلمان است
کرمانشاه ـ قنبری گفت: سردار سلیمانی میراثی بزرگ برای اسلام و کشورهای اسلامی بود و امروز باید در گسترش مکتب این شهید کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حشمت الله قنبری امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم کرمانشاه اظهار داشت: سردار سلیمانی میراثی بزرگ برای اسلام و کشورهای اسلامی بود و امروز باید در گسترش مکتب این شهید کوشا باشیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: تنها دغدغه سردا حاج قاسم سلیمان آخرت و سامان بخشیدن آن بود و همین امر این شهید بزرگ را محبوب دلها ساخت.

قنبری گفت: حاج قاسم به کرار از جمهوری اسلامی به عنوان حرم نام می بردند و دفاع با تمام وجود از این نظام را از واجب می دانستند و بی شک با این طرز نگاه حاج قاسم عزیز دشمنان را در آسیب رساندن به این مملکت ناکام خواهیم گذاشت.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: نگاه حاج قاسم، نگاهی تقریبی و وحدت آفرین بود و این امر را در عمل به کرار نشان داد، امروز ما هم با تاسی از این شهید بزرگوار باید در راه وحدت بیشتر جامعه و جهان اسلام بکوشیم.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از صفات حاج قاسم روحیه ولایت مداری وی بود و در این راه در راه معنا بخشیدن به منویات امامین انقلاب کارهای بسیاری بزرگی در کشور و حتی جهان انجام داد.

قنبری خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان امید مستضعفان جهان شناخته می شود و باید گفت که این انقلاب را آسان به دست نیاورده ایم که آن را به راحتی از دست بدهیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان بدانند که خون سردار سلیمانی هرگز برزمین نخواهد ماند و دیر یا زود قاتلان این شهید والامقام به جزای عمل غیرانسانی خود خواهند رسید./1400/

ارسال نظرات