۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۷۲۷۱۷۴
در جلسه گرامیداشت دهه بصیرت تبیین شد؛

نقش شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت

نقش شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت
همایش گرامیداشت دهه بصیرت و تبیین نقش سپهبد شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همایش گرامیداشت دهه بصیرت و تبیین نقش سپهبد شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم شامگاه شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بدون تردید حضور شما اساتید در این جلسه اعلامی بر پایبندی بر سربازی در راه ولایت و انقلاب است.

وی افزود: اگر امروز معارف انقلاب و مکتب انسان ساز به سراسر دنیا رسیده است به همت عالمانه و مجاهدانه شما انقلابیون راه امام است.

رئیس مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه با ابراز اینکه دشمن از بصیرت مردم ایران و قوت جمهوری اسلامی ایران به هراس افتاده است، تصریح کرد: حضور امروز شما بیشتر از گذشته ضرورت دارد و دشمن با حضور پرشور شما روحانیون مبارز در صحنه عمل، میدان را خالی خواهد کرد.

در ادامه سردار صابری با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی تاکید کرد: قسم می خورم حاج قاسم در دهه نود خواب درستی نداشت و از بیست و چهار ساعت، بیست و یک ساعت تلاش موثر و مفید داشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم با گوشت و پوست و خون خود مقام و منزلت رهبر انقلاب را شناخته بود و قسم می خورم که حاج قاسم مطیع محض ولی فقیه بود و به همین دلیل هم عزیز شد.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه با مجاهدت های حاج قاسم و نیروهایش در سپاه قدس، آمریکا به اهدافش در منطقه نرسید، خاطرنشان کرد: بدون شک نقش حاج قاسم در آزاد سازی سوریه و عراق از دست داعش و البته آمریکایی ها بسیار بی نظیر بود و در این جنگ شکست خورده واقعی آمریکا بود.

گفتنی است در این جلسه بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو قرائت شد.

ارسال نظرات