۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۱۷۶
مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران:

تلاش های حاج قاسم هیچگاه تشریفاتی و برای گرفتن مقام نبود

تلاش های حاج قاسم هیچگاه تشریفاتی و برای گرفتن مقام نبود
سردار صابری با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی گفت: تلاش های حاج قاسم تشریفاتی نبود و فعالیت های او در طول روز موثر و مفید بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار عبدالله صابری مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش گرامیداشت دهه بصیرت و تبیین نقش سپهبد شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت که شامگاه شنبه و به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد، گفت: حاج قاسم در سه جبهه جنگ، امنیت و نهضت ها حضور فعال و موثر داشت.

وی افزود: اطاعت پذیری محض حاج قاسم از رهبر معظم انقلاب از ویژگی های بارز ایشان بود، همچنین از خصوصیات اخلاقی سردار دلها جدیت و تمرکز در کار را باید یاد کرد.

سردار صابری با اشاره به اینکه نوعی نتیجه گرایی در کار حاج قاسم بود، بیان کرد: وقتی وظیفه ای به حاج قاسم سپرده می شد تا آن کار انجام نمی گرفت و به نتیجه نمی رسید، زمین نمی نشست و سراز پا نمی شناخت.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه ادامه داد: سردار سلیمانی در جبهه های نبرد و میدان بسیار جدی و خشک اما پشت جبهه بسیار نرم دل و مهربان بود و آنقدر به اشخاص لطف داشت که آنها را شرمنده خود می کرد.

وی با بیان اینکه شهید کاظمی و سلیمانی پس از جنگ احساس غبن می کردند، ابراز کرد: حاج احمد و حاج قاسم پس از جنگ چون به درجه شهادت نرسیده بودند احساس غبن و شکست می کردند لذا حاج قاسم همیشه از خداوند طلب شهادت داشت.

سردار صابری تاکید کرد: قسم می خورم حاج قاسم در دهه نود خواب درستی نداشت و از بیست و چهار ساعت، بیست و یک ساعت تلاش موثر و مفید داشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم با گوشت و پوست و خون خود مقام و منزلت رهبر انقلاب را شناخته بود و قسم می خورم که حاج قاسم مطیع محض ولی فقیه بود و به همین دلیل هم عزیز شد.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه با مجاهدت های حاج قاسم و نیروهایش در سپاه قدس، آمریکا به اهدافش در منطقه نرسید، خاطرنشان کرد: بدون شک نقش حاج قاسم در آزاد سازی سوریه و عراق از دست داعش و البته آمریکایی ها بسیار بی نظیر بود و در این جنگ شکست خورده واقعی آمریکا بود.

ارسال نظرات