۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۷۱۷۷

آیین تکریم خانواده شهدای مدافع حرم در کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم خانواده شهدای مدافع حرم در کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه ـ مراسم عزاداری به مناسب وفات حضرت ام البنین(س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا به همت پایگاه بسیج مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم عزاداری به مناسب وفات حضرت‌ام البنین(س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا به همت پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار شد.

مراسم وفات حضرت‌ام البنین(س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها ر پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر به همت فرمانده و کادر اجرایی این پایگاه با حضور خانواده‌ شهدای مدافع حرم، معاون هماهنگ‌کننده سپاه و جمعی از مردم ولایتمدار برگزار شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در جهبه‌های مختلف جنگ به ویژگی‌های اخلاقی سردار سلیمانی و نقش بانوان در جامعه و تربیت فرزندانی همچون این شهید بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم با ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی که داشت و عظمتی که در جبهه‌های مقاومت به وجود آورد، برای دشمن ترسناک است و ما در مقابل سردار دلها وظیفه داریم که ادامه دهنده راهشان باشیم.

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به حضور آمریکا در افغانستان و عراق به بهانه‌های مختلف ادامه داد: آمریکا سال هاست که به خاورمیانه و منابع این منطقه چشم طمع دارد و به دنبال سلطه و حضور دائمی در خاورمیانه است که به لطف حاج قاسم و شهدای مدافع حرم و جهبه مقاومت نتوانست بر خواسته‌های خود برسد.

وی گفت: در حالی که آمریکا سعی دارد به چهره اسلام آسیب بزند سالانه میلیون‌ها نفر در فرانسه، انگلیس و آمریکا مسلمان می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های اخلاقی حاج قاسم می‌توان به اخلاص، صداقت، وفای به عهد و ولایت مداری اشاره کرد، گفت: حاج قاسم به همه وعده‌های که به رهبری و مردم دادند از جمله پایان داعش و‌‌‌... عمل کردند.

سرهنگ بهشتی در پایان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به مکتب حاج قاسم افزود: سردار دلها اخلاص و شجاعتش در یک جهاد ۴۰ ساله و صرفا برای خدا خرج کردند./1400/

ارسال نظرات