۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۷۲۷۱۷۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تأکید کرد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عرصه ای مهم در زمینه «جهاد تبیین»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عرصه ای مهم در زمینه «جهاد تبیین»
کرمانشاه ـ آیت الله علما از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یکی از بستر های جهاد تبیین یاد کرد و گفت: همه ما در هر پست و مقامی باید مبلغ اسلام و انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاون حقوقی و امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و مدیران برخی دستگاه های اجرای برگزار شد، از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یکی از بستر های جهاد تبیین یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از تلاش های حاج عباس سروری و حضور همیشگی ایشان در رخداد های سیاسی، فرهنگی و تبلیغی استان، برای حجت الاسلام  عبدی رئییس جدید شورا آرزوی موفقیت نمود.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با مهم دانستن تیلیغ در معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ما باید مبلغ اسلام و انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدای گرانقدر است باشیم و در راه تنویر افکار عمومی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

ایشان تصریح کرد: در هر کجایی که تبیین کرده ایم و موفقیت ها را برجسته نموده ایم دشمن کمتر توانسته نفوذ کند، لذا باید همیشه آماده باشیم و توجه داشته باشیم امام راحل با دست خالی انقلاب عظیم اسلامی ایران را راهبری و به ثمر رساند./1400/

ارسال نظرات