۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۷۲۷۱۹۰
معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات عنوان کرد؛

شناسایی استعدادهای هنری فرزندان طلاب در جشنواره مشکات

شناسایی استعدادهای هنری فرزندان طلاب در جشنواره مشکات
حجت الاسلام علائیان گفت: هدف از برگزاری جشنواره مشکات، شناسایی استعدادهای هنری فرزندان و تقدیر از همسر و فرزندان هنرمند طلاب است که به تولید آثار هنری می‌پردازند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات در گفت وگویی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری خانواده طلاب در سال جاری، گفت: این جشنواره از ابتدای آذر ماه آغاز شده است و تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره مشکات در سه رشته هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای ادبی، برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای هنری فرزندان و تقدیر از همسر و فرزندان هنرمند طلاب است که به تولید آثار هنری می‌پردازند.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات بیان کرد: دومین جشنواره مشکات با موضوعات بانوان جبهه مقاومت، نقش مکمل همسر در موفقیت‌ها و ایفای رسالت حوزوی طلبه و نقش هدایت گرانه خانواده طلاب در بصیرت دینی و انقلابی جامعه در حال برگزاری است و موضوعات ایران جوان بمان و من حجاب را دوست دارم بخش‌های ویژه جشنواره هستند.

وی تصریح کرد: همسر و فرزندان تحت تکفل طلاب برادر و طلاب خواهر دارای پرونده پذیرشی فعال (طلاب ایرانی و غیر ایرانی) می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال آثار به پنل شخصی خود در سامانه سخای مرکز خدمات، قسمت خدمات فرهنگی، جشنواره مشکات مراجعه نمایند.

حجت الاسلام علائیان با بیان اینکه سال گذشته در نخستین جشنواره مشکات بیش از 1400 اثر هنری ارسال شد، گفت: یکی از نقاط برجسته این جشنواره، ارسال 35 فیلم‌نامه و 21 اثر فیلم مستند و داستانی بود که نشان دهنده توجه خانواده طلاب به اثربخشی هنرهای نمایشی است و به یاری خداوند متعال در آینده می‌توان از این فیلم‌نامه‌ها برای تولید آثار فرهنگی استفاده کرد.

ارسال نظرات