۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۲۷۲۰۴
آیت الله خاتمی:

تجلی خط امام خمینی در پیروی از امام خامنه ای است

تجلی خط امام خمینی در پیروی از امام خامنه ای است
عضو فقهای شورای نگهبان تجلی خط امام خمینی را در پیروی از خط امام خامنه ای دانست و گفت: کسی که از این خط خارج شود از خط امام راحل خارج شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در اجتماع اعتراضی حوزویان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم نسبت به اهانت نشریه فرانسوی که صبح امروز در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به پیام این اجتماع به دشمنان خارجی و دنیا اظهار داشت: پیام این اجتماع به دنیا این است که رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و همان گونه که مردم قم در حمایت از مرجعیت پیشگام بوده و در چهار دهه گذشته نیز همیشه پشتیبان ولایت و آرمان های اسلامی بوده اند از این به بعد نیز خواهند بود.

وی در ادامه افزود: مسئله ما در این اجتماع اهانت و هتاکی نشریه کوچک صهیونیستی و درحال ورشکستگی نیست؛ بلکه مسئله این است که تمام استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ایران اسلامی با همه توان و ابزارهای خود ایستاده اند.

 

تجلی خط امام خمینی در پیروی از امام خامنه ای است

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تجلی خط امام خمینی(ره) در پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است و کسی که از این خط خارج شود، از خط امام راحل خارج شده است و این جنگ ترکیبی که امروزه بر علیه انقلاب اسلامی کلید زده اند بی سابقه نیست؛ بلکه از آغاز شروع اسلام این چنین جنگ ترکیبی بوده است و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

آیت الله خاتمی در ادامه ابراز کرد: قرآن کریم، اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را بر شمرده است که اهانت‌ها، تمسخر ها و گفتن الفاظی چون ساحر و مجنون، برخی از این اهانت ها به رسول گرامی اسلام است و تمامی این اهانت ها با هدف این است که دشمنان تلاش می کنند تا سفره دین اسلام را برچیند؛ چنانکه در ۱۳ سال مکه و ۱۰ سال مدینه پیامبر گرامی اسلام چنین بود و تا قیامت نیز این چنین بوده و کفار دست از سر مسلمانان برنخواهند داشت.

 

تجلی خط امام خمینی در پیروی از امام خامنه ای است

عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: دنیا بداند که عمامه هایی که بر سر علمای اسلام است، کفن هایی است که به همراه دارند و اگر زمانی دین اسلام و اصول آن به خطر افتد با تمام جان و توان خود در راه حفظ ارزش های الهی و اسلامی پا به میدان گذاشته و با دشمنان انقلاب اسلامی مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: نشریه ای که این اهانت و جنایت را مرتکب شده است، مدتی قبل نیز به پیامبر گرامی اسلام(ص) به بهانه‌هایی واهی همچون آزادی بیان اهانت کرده بود و آنان درحالی دست به این جنایت ها می زنند که آزادی بیان در کشور آنها دروغی بیش نیست و به عنوان مثال اگر کسی به هلوکاست اعتراض و یا درباره آن سخنی به زبان جاری سازد، زندانی شده و مجازات می شود.

 

تجلی خط امام خمینی در پیروی از امام خامنه ای است

آیت الله خاتمی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان داشت: اغتشاشات را اعتراض نامیدن، خود اغتشاشِ دیگری است که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش بودند تا اغتشاشات اخیر را اعتراض بنامند و اهانتی که نشریه هتاک فرانسوی انجام داده است، اغتشاشگران این اهانت ها را در خیابان ها عملاً انجام دادند.

امام جمعه موقت تهران در پایان ابراز کرد: این اجتماعات از اجتماعات کم نظیر حوزویان است و حرف ما به دشمنان خارجی و پادوهای داخلی آنان این است که مردم و علمای اسلام به فضل الهی همانند آغاز انقلاب اسلامی ایران، پای نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستاده‌اند و ان شاءالله پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان عجل الله خواهند رساند.

ارسال نظرات