۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۷۲۴۶
رئیس مرکز خدمات حوزه:

سلیمانی دیگری برای اسلام و مسلمین باشیم

سلیمانی دیگری برای اسلام و مسلمین باشیم
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرمحمدی گفت: امروز سیره شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح برای آزادی خواهان به یک مکتب جهانی مبدّل شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه در مراسم معارفه معاون جدید سرمایه انسانی با اشاره به منظومه شخصیتی شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح اظهار داشت: ارتباط شدید قلبی و عاطفی و توأم با عقلانیت شهید سلیمانی و مرحوم علامه مصباح را در قلب‌ها جاویدان ساخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرمحمدی با تصریح بر این‌که محبت این دو شخصیت در قلب تمام مردم آزاده و دانش‌مدار جهان رسوخ کرده است گفت: امروز سیره شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح برای آزادی خواهان به یک مکتب جهانی مبدّل شده است.

وی افزود: امروز ما می‌بایست در این مکتب مشق کرده و سلیمانی دیگری برای اسلام و مسلمین باشیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه ذوب شدن در ولایت را از اوصاف بارز این دو شخصیت ماندگار توصیف کرد و گفت: رابطه متقابل این دو شخصیت والامقام با رهبر معظم انقلاب فراتر از اطاعت‌پذیری متعارف بود.

در پایان جلسه طی حکمی آقای دکتر نفری به‌عنوان معاون سرمایه انسانی و مالی و حجت‌الاسلام جعفریانی به‌عنوان مشاور عالی و رئیس اداره موقوفات و منابع پایدار مرکز خدمات معرفی شدند.

گفتنی است؛ این آیین با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد

ارسال نظرات