۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۲۹۸
امام‌جمعه شیروان:

فرهنگ منحط غربی به بهانه تساوی، کرامت زن را به لجن می‌کشاند

فرهنگ منحط غربی به بهانه تساوی، کرامت زن را به لجن می‌کشاند
حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: فرهنگ منحط غرب کرامت و بزرگواری زن را به بهانه تساوی و آزادی به لجن می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان، امروز، در جمع نمازگزاران شهرستان شیروان، با اشاره به استفاده ابزاری از زن در فرهنگ غربی، اظهار داشت: در فرهنگ غربی زن را مطابق میل مردان بزک‌کرده و از او استفاده ابزاری می‌کنند.

وی افزود: در فرهنگ منحط غربی که باکمال پررویی شعار دفاع از زن سر داده و دم از آزادی می‌زنند دلسوز زنان نیستند؛ چراکه در این فرهنگ برهنگی ابزار و وسیله‌ای در خدمت نظام سرمایه‌داری غرب است.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: دنیای غرب زنان را به‌عنوان نیروی ارزان‌قیمت و جذاب برای رسیدن به سرمایه‌های کلان دانسته و به همین دلیل با انواع رنگ و لعاب و تبلیغات دروغین خود دم از حمایت از زنان و آزادی می‌زند درصورتی‌که هدف اصلی آن‌ها تأمین نیروی ارزان‌قیمت است.

وی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری غرب هیچ‌گاه دلسوز زنان نبوده و برای زن نه آزادی و نه زندگی قائل است و شعارهایشان هم صرفاً در حد یک شعار و باهدف کشیدن آن‌ها از خانه به کارخانه و کنار زدن پوشش آن‌ها برای دستیابی به منافع بیشتر است.

حجت‌الاسلام تکمیلی تصریح کرد: غرب برای دستیابی به ثروت کلان و بی‌زحمت ممالک گوناگون و به‌طورکلی بهره‌کشی ارزان از بشریت، راه بی‌عفت کردن بانوان را انتخاب کرد ه است؛ چراکه از این طریق زودتر از هر راه دیگری به نتیجه می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در ایران رضاشاه که غلام حلقه بگوش استعمار بود برهنگی را نشانه تمدن دانسته و به همین دلیل به دنبال دروس دیکته شده غرب تلاش کرد تا حجاب را از زنان ایرانی دور کرده و به این طریق خوش‌خدمتی خود را به غرب نشان دهد.

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: زنان محجبه و مؤمنه ایران به‌هیچ‌عنوان زیر بار این خواسته نامشروع رضاشاه قلدر که مولود فرهنگ غربی بود نرفته و به همین دلیل رضاشاه برای برداشتن حجاب و چادر از سرزنان به خشونت متوسل شد.

امام‌جمعه شیروان بابیان اینکه نظام سرمایه‌داری غرب حجاب را مانعی جدی بر سر راه خود می‌داند، گفت: متأسفانه این موضوع برای نسل جوان امروز تبیین نشده و غرب با چهره بزک شده در معرض بانوی جوان ایرانی قرار دارد درنتیجه باید چهره و افکار واقعی غرب برای نسل جوان جامعه بویژه زنان تبیین شود./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات