۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۲۷۳۰۱
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران:

خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند

خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند
حجج الاسلام رجبی و ربانی از مدرسه علمیه فاطمیه سراب بازدید و با مدیر و کارکنان این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، روز گذشته حجت الاسلام رجبی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران و حجت الاسلام والمسلمین ربانی مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران از مدرسه علمیه فاطمیه سراب بازدید و با مدیر و کارکنان این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام رجبی، در این دیدار با اشاره به اهمیت توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: خواهران طلبه در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند و توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف می‌تواند یاری‌گر ما در اجرای برنامه‌ها باشد.

در این دیدار که با هدف اطلاع از مشکلات مدرسه علمیه خواهران سراب برگزار شد، مدیر و کادر این مدرسه علمیه سوالات و مشکلات خود را با معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در میان گذاشتند.

در ادامه خانم مصطفویان مدیر مدرسه علمیه فاطمیه سراب نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مدرسه خواستار پیگیری‌ مشکلاتی از جمله زمان نامناسب پذیرش طلاب و آزمون ورودی، کمبود مراجعه کنندگان برای پذیرش به دلایل مختلف از جمله شرط داشتن معدل‌ بالا، محول کردن کارهای اجرایی و مصاحبه‌ای طرح امین به مدیریت استانی، و فراهم کردن شرایط قانونی برای ارتقای تحصیلات شاغلین و کادر مدرسه شد.

در پایان این جلسه معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و مدیرکل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، قول پیگیری و رفع مشکلات را دادند.

ارسال نظرات