۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۲۷۱۹۳

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران و جامعه‌الزهرا

محکومیت اهانت نشریه فرانسوی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌ خواهران و جامعه‌الزهرا
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در پیامی مشترک اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در پیامی مشترک اهانت نشریه موهن فرانسوی شارلی ابدو به حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مرجع دینی و سیاسی جهان اسلام و همچنین علما و روحانیت را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ الصف ﴿۸﴾

اقدام موهن نشریه هتاک فرانسوی در توهین به امام و رهبر مستضعفان جهان، بار دیگر دوستداران انقلاب اسلامی و افکار عمومی کشورمان را خشمگین و غضبناک ساخته است .

همگان به یاد دارند که این نشریه بدسابقه، چگونه پیش از این با انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم)، وقاحت ضد بشری خود را علیه پیروان آخرین و کامل‌ترین دین الهی نشان داد .

بدیهی است که در کنار نشریه موهن ، متهم ردیف اول این ماجرا، دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور هستند بازیگرانی که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام و آزادی، زمینه را جهت هتاکی به عقاید و مقدسات میلیارد ها خداپرست و مسلمان را فراهم می‌سازند.

این اقدام وقیحانه اگرچه با هدف ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(صلی والله علیه وآله و سلم) و تضعیف زعامت عامّه جهان تشیع انجام شد ولی به کوری چشم بدخواهان و باعنایات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه) بر اساس وعدۀ الهیِ ان شاءالله نتیجه عکس خواهد داد و بر شوکت و عظمت اسلام و مدافعان راستین آن خواهد افزود.

حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و جامعه الزهرا سلام الله علیها در کنار علمای اعلام به خصوص مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و امت اسلام و شیعیان در کشورهای اسلامی اهانت به مقام شامخ مرجعیت عظیم الشان دینی در بعضی جرائد فاسدفرانسه را قویاً محکوم کرده، و همراه با نهادهای جمهوری اسلامی ایران با موضع گیری قاطع و انقلابی همه توان خود را برای برخورد با این اقدام منحرف و ناپسند بکار خواهد گرفت و به مدد الهیاین بار نیز نقشۀ شوم دشمنان قسم خوردۀ اسلام را با شکست مواجه خواهد نمود.

وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرین‏

زهره سادات برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

مجتبی فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظرات