۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۳۳۴
فرمانده جدید کل انتظامی کشور:

عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم

عهد می‌بندم که آسایش خود را فدای آرامش شهروندان کنم
سردار رادان با بیان اینکه هیچ کسی از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست گفت: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان؛ فرمانده جدید کل انتظامی کشور امروز در آیین معارفه خود اظهار کرد: از فرماندهی معظم کل قوا که با حُسن اعتمادشان سرباز خود را شایسته بر دوش کشیدن بار گران فرماندهی فراجا دیدند، صمیمانه سپاسگزارم و از خدای عالم قادر مهربان، فروتنانه درخواست می‌کنم مرا در این آزمون دشوار موفق و سرافراز فرماید.

سردار رادان تصریح کرد: همه می‌دانیم که فراجا چه سازمان عظیمی است و چه رسالت سنگینی بر عهده دارد؛ تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور به رغم کمبودها و نیازهای اساسی، نه کاری است خرد، از تک تک کارکنان فداکار و مسئولان پرتلاشی که تاکنون این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده‌اند، از عمق جان تشکر و قدردانی می‌کنم به ویژه باید از سرداران و امیرانی یاد کنم که سکاندار این کشتی در دریای متلاطم سال‌های پیشین بوده‌اند از جمله برادر گرانقدر و عزیزم، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری.

وی خاطرنشان کرد: اینک که ولی امر ما مسئولیت تداوم این راه دشوار را به اینجانب محول فرموده‌اند، حکم او را امانتی الهی و مردمی می‌شمارم که چون کوه طور سنگینی می‌کند اما باید با تمام توان به اجرای بند به بند آن همت گمارم و همواره متن آن را در نظر داشته باشم.

سردار رادان با بیان اینکه شاید که فیض روح‌القدس باز مدد فرماید و دگران هم بکنند آنچه مسیحا نفسان کرده‌اند، گفت: با معظم‌له و با آحاد ملت شریفمان، پیمان می‌بندم که آنچه در توان دارم به کار گیرم و با بهره‌گیری از هدایت‌ها، حمایت‌ها و دعاهای اینان پشتیبانی همه جانبه ستاد کل نیروهای مسلح دولت مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه، دیگر نهادها و سازمان‌ها و به‌ویژه با همت والا و کوشش بی‌دریغ کارکنان و ماموران و همسنگران فراجا، روز به روز بر گسترش و بهینه‌سازی خدمات انتظامی به مردم بیفزایم.

وی تصریح کرد: عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که به فرموده مولایمان، یا هم‌کیشان من هستند یا هم‌نوعان من و در هر حال شایسته تکریم و انصاف.

هیچ کسی از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست

سردار رادان اظهار کرد: بر این باوریم که هیچ کسی از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست. آسایش و آرامش مهم‌ترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است و ما خود را مکلف به تامین و حفاظت از این حق می‌دانیم؛ سایه رحمت فراجا در همه جا و بر سر هر ایرانی گسترده است.

وی افزود: حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق «پلیس مقتدر و حرفه‌ای امین و مردمی» سر لوحه آرمان‌های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است؛ برای این جهاد خداپسندانه، برنامه‌ها و نیازهای روشنی داریم که از جمله مهم‌ترین آنها باید بر این موارد تاکید کرد؛ خدمت عاشقانه و شبانه‌روزی به تمامی شهروندان، سرعت و کیفیت‌بخشی بیشتر به خدمات نظامی، تدوین و اجرای پیگیرانه معیارهای اخلاق حرفه‌ای و تکریم مراجعان، احترام به حریم خصوصی و ارزش‌ها، ارتباط پیوسته و هدفمند با افکار عمومی، استفاده از نخبگان و فرهیختگان، استفاده از ابزار هنر متعالی و رسانه، رعایت اولویت‌ها و فوریتها در ماموریت‌ها و خدمات، مقابله قاطع با ناامنی‌های اجتماعی و جرائم خرد و کلان، بازتر کردن میدان ابتکار نوآوری و تصمیم‌گیری های شجاعانه، اطلاع‌رسانی و نقدپذیری و پاسخگویی صادقانه، نوسازی سازمان، بهره‌مندی از آخرین یافته‌های دانش و فناوری، اعتماد به سرمایه عظیم انسانی و توان داخلی، اتکاء به تجربه پیشکسوتان و به‌کارگیری نشاط جوانان و جوانمردان، برقراری نظام شایسته‌شناسی و شایسته‌گماری، حاکمیت انضباط سازمانی، ارتقای سطح معیشت و منزلت کارکنان و خانواده‌های فداکار فراجا، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی، تقویت فرهنگی و انسجام سازمانی، همکاری با قوا و نهادهای گوناگون.

وی افزود: خوشبختانه پیشینه سالها خدمت انتظامی در رده‌های گوناگون صفی و ستادی در شرایط پرفراز و نشیب و متفاوت جغرافیایی ملی و فراملی و خصوصاً تصدی در مرکز مطالعات راهبردی فراجا در سال‌های اخیر و تدوین اسناد بالادستی و نیز معماری آینده سازمان با مشارکت گسترده صاحبنظران که مورد تایید و استقبال ستاد کل نیروهای مسلح نیز واقع شده، به انضمام بزرگترین سرمایه فراجا که همسنگرانی سختکوش با مناعت و توانمند است، این امید را بر می‌انگیزد که با مدد و فضل الهی در انتظار روزهای پرامید و سرشار از موفقیت باشیم.

سند معماری فراجای آینده سرلوحه من و همکارانم در این دوره از مسئولیت

سردار رادان تاکید کرد: سند معماری فراجای آینده که حاصل کار علمی و جهادی مرکز راهبردی فراجا است، سرلوحه من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است.

وی افزود: این سند راهبردی که ترسیم‌کننده مسیر 20 سال آینده فراجاست، بر اساس الگوی بومی و در چارچوب مکتب انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران و با بهره‌گیری از خبرگان و نخبگان درون و برون سازمان تهیه شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: معماری فراجای آینده معطوف به نظام دانایی معنایی و سواد انقلابی است؛ قطعا نقش‌ها و حوزه‌های کارکردی، رویکردها ساختار و سازمان منابع انسانی، فناوری اطلاعات و عملیات و دیگر شئون فراجا ذیل این سند تعریف شده و مبنای تحول در فراجا خواهد بود؛ برای این جهاد خداپسندانه برنامه‌ها و نیازهای روشنی داریم.

ارسال نظرات