۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۷۵۱۶
مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت کرمانشاه:

برخی آزادی را در فحشا و فساد می‌دانند

برخی آزادی را در فحشا و فساد می‌دانند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاضلی گفت: برخی آزادی را در فحشا و فساد می‌دانند در حالی که زن با حجاب و عفاف خود به درجه کمال می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت وگویی با بیان اینکه بقای اسلام توسط فاطمه زهرا(س) و فرزندان ایشان رقم خورده است، اظهار داشت: آیات و روایات بویژه سوره مبارکه كوثر گواه بر عظمت این بانوی بی نظیر اسلام است.

مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات استان کرمانشاه افزود: این بزرگ بانوی اسلام، نمونه بارز ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از آرمان های حق و حقیقت است كه ضرورت دارد در ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه تلاش شود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بهترین انسان و الگو برای زنان و مردان است، گفت: اما به علت شاخص های جنسیتی كه یک مادر، همسر و دختری نمونه برای پیامبراكرم(ص) بودند، می تواند برای  زنان الگویی فاخر باشد.

حجت الاسلام فاضلی در ادامه تصریح کرد: مادران، رهبران فكری و عاطفی جامعه هستند كه سرمایه های ارزشمند انسانی را با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) در خانواده به بالندگی و شكوفایی می رسانند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: زن مسلمان ایرانی باب جدیدی از مقام و جایگاه زن معرفی کرده است چرا که در خانه تربیت کننده فرزند است و بسیاری از زنان در جهان بشریت در طول تاریخ خوش درخشیدند.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زن ایرانی است و برخی با شعار زن و زندگی و آزادی به ‌دنبال از بین بردن قداست، ارزش و حرمت زنان هستند.

وی با بیان اینکه مکتب اسلام برای زن جایگاه بسیار رفیعی قائل شده است، ادامه داد: برخی آزادی را در فحشا و فساد می‌دانند در حالی که زن با حجاب و عفاف خود به درجه کمال می‌رسد.

حجت الاسلام فاضلی گفت: در نظام فكری دین اسلام، زن جایگاهی بلند مرتبه و مسئولیت های بزرگی برعهده دارد، كه اگر در جایگاه اصلی خود كه همگام با ساختمان وجودی اوست، قرار گیرد، بسیاری از مشكلات خانواده و اجتماع حل می شود./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
جای فوتبالیست زندان نیست، سیاست هم جای فوتبالیست نیست! باید برود پی بازی خودش، اگر وارد شد دیگر فعال سیاسی است، هیچ معلم و دانشجو و هنرمندی را به زندان نمی‌اندازند، هر که را گرفته‌اند فعال سیاسی بوده یا مجرم امنیتی، اگر نمی‌توانید پای کارتان بایستید بهتر است اصلا وارد سیاست نشوید
0
0