۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۲۷۴۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان می خواهند جوانان و ملت ایران را از ولایت و اسلام کنند

دشمنان می خواهند جوانان و ملت ایران را از ولایت و اسلام کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: دشمنان با استفاده از ابزار ماهواره و فضای مجازی می خواهند جوانان و ملت ایران را از ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، روحانیون، اساتید و طلاب حوزه های علمیه شهرستان با حضور حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان امروز در اعتراض به توهین مجله فرانسوی به مقام عظمای ولایت در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب اجتماع کرده و با سر دادن شعارهای ضد استکباری توهین این نشریه منحوس به مقدسات را محکوم کردند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در این مراسم اعتراضی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) با محکوم نمودن توهین به ولایت و مرجعیت توسط نشریه منحوس فرانسوی اظهار کرد:  این نشریه سابقه توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات را نیز دارد که این توهین‌ها ناشی از دستپاچگی و عصبانیت آنها از شکست شان در برابر ملت ایران است. 

وی عنوان کرد: مردم در مراسم 9دی و در سالروز شهادت حاج قاسم و در تشییع پیکر شهدای گمنام، مردم در سراسر ایران به‌صورت یکپارچه از دشمنان دین خدا، قرآن، اهل بیت و مرجعیت اعلام انزجار نمودند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دشمنان به خوبی نقش مرجعیت را در بین ملت ایران می شناسند و غربی‌ها از قدرت و انسجام مرجعیت و محوریت ولایت در ایران هراس دارند چون عزت و اقتدار جامعه به ولایت آن بر می گردد و ما باید قدرشناس ولایت باشیم.

وی افزود: دشمنان اعتراف کردند که تمام توطئه ها و دسیسه های آنان با یک سخنرانی مقام معظم رهبری نقش برآب می شود برای همین است که دشمنان با ابزارهای جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، یک جنگ احزاب برعلیه جمهوری اسلامی به راه انداختند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: دشمنان و منافقین حتی در آن زمان به پیامبر اکرم(ص) توهین می کردند و ایشان را اذیت و آزار جسمی و روحی می کردند و پس از آن حضرت زهرا(س) با تمام وجود از ولایت امیرالمومنین علی (ع) دفاع کرد و اگر تلاش های صدیقه طاهره(س) نبود پیام آسمانی غدیر فراموش می شد."حاج قاسم سلیمانی" هم ذوب در ولایت بود و هرچه دارد از حضرت زهرا(س) دارد.

وی عنوان کرد: غربی‌ها اکنون شعار زن، زندگی، آزادی می‌دهند اما 1400 سال پیش دین اسلام به زن منزلت بخشید و در آن زمان که در سرزمین حجاز دختران زنده به گور می شدند، پیامبر اسلام رضایت خود و خداوند را در رضایت حضرت زهرا(س) می داند و بالاترین چیزی که حضرت زهرا(س) را به این مقام رساند، مقام رضا است که شکر آگاهانه و ذکر دائم از نشانه های آن است و چنین است که شایستگی الگوبرداری هم برای زنان و هم برای مردان دارد.

حجت الاسلام جلیلیان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خصوص "حاج قاسم" فرمودند که شهید سلیمانی یک مکتب است و این واژه های آشنایی در دین اسلام است؛ قرآن درخصوص حضرت ابراهیم(ع) فرموده «ابراهیم یک امت بود» و امام(ره) در مورد شهید بهشتی فرمود «بهشتی به تنهایی یک ملت بود».

وی بیان داشت: صاحب مکتب شدن به آسانی نیست، به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی شخصیتی با اخلاص، مقید، متشرع، اهل حلال و حرام که حتی در شرایط جنگی حدود شرعیه را رعایت می‌کرد و از مسائل شبهه‌ناک دوری می‌کرد.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی، انقلاب برکات فراوانی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که باید برای مردم بازگو شود چرا که برخی از مشکلات مردم به انتخاب غلط بر می‌گردد اما انتقاد آن به نظام بر می گردد. 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است و دشمنان با هجمه‌های رسانه‌ای در حال سیاه‌نمایی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) عنوان کرد: یک زمانی ما برای سیم خاردار محتاج بودیم اما اکنون شاهد قدرت نظامی بازدارنده و پیشرفت هایی در زمینه‌های علمی، انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز، صنایع دفاعی هستیم و به استناد گزارش سازمان ملل، ایران در زمینه‌های حوزه سلامت و اجتماعی ارتقاء 60 پله‌ای داشته است و سن امید به زندگی اکنون 77 سال و قبل از انقلاب 50 سال بوده است.

وی با اشاره به حربه‌های دشمنان، بیان داشت: عمروعاص به معاویه گفت؛ کاری کن که چشم و گوش جوانان از ولایت علی پنهان باشد و به گفته مرحوم علامه امینی؛ 70 هزار منبر بدگویی علیه ولایت حضرت علی(ع) راه انداختند و اکنون نیز دشمنان با استفاده از ابزار ماهواره و فضای مجازی می خواهند جوانان و ملت ایران را از ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کنند.

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: در این برهه از زمان وظیفه سنگین جهاد تبیین بردوش ما گذاشته شده و نیاز است از مسائل شرعی گرفته تا مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: شهید مطهری روزانه 18 ساعت مطالعه می کرد لذا در این شرایط نباید تنبلی کرد و تبیین‌گران باید وقت بگذارند و بیشتر مطالعه کنند و به علم روز مسلط شوند تا بتوانند نقش بصیرت افزایی داشته باشند./1400/

ارسال نظرات