۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۲۷۳۴۲
در واکنش به اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی صورت گرفت؛

بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه در محکومیت اهانت به رهبری

بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کرمانشاه در محکومیت اهانت به رهبری
کرمانشاه ـ سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه علیه «اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی نسبت به ساحت رهبری و مقام ولایت» بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت شیعه، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام موهن را محکوم کرد.

در متن بیانیه  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ به خاطر این همه اقتدار و عزت

اسلامِ ناب که در عصر حاضر ظهورش در انقلاب اسلامی است، قوی‌تر از همیشۀ تاریخ خود است. بیش از ۴ دهه است که دیگر اسلام منزوی نیست، افیونِ توده‌ها نیست، جایش در کنج معابد نیست. سال‌هاست اسلامِ نبوی به جان تمام هستی شرق و غرب افتاده است و شرق را بی‌رمق و غرب را در سراشیبی افول قرار داده است. اسلام بواسطۀ انقلاب اسلامی، سیلی محکمی به دهان اسلامِ سکولار زد و نظام سلطه را به چالش کشید. ابتدا سلطه‌گران را از ایران خارج و اکنون در حال اخراج از منطقه است. آنها که منافع‌شان با این اسلام و انقلاب اسلامی به خطر افتاد، آنانکه که حیات خود را در معرض اضمحلال دیدند، برای نابودی این اسلام، هرچه از دستشان برآمد کردند، آنجا که کاری نکردند، چون نتوانستند، نه اینکه نخواستند. یک روز جنگ نظامی، یک روز انواع تحریم‌ها و اکنون با جنگ ترکیبی. اما هرچه کردند دیدند این اسلام، این انقلاب اسلامی با سرعتی بیش از گذشته به سمت آرمان‌ها و اهدافش، که در رأس آن نابودی استکبار و نظام سلطه است، دارد پیش می‌رود. دیدند دستشان خالی است. دیگر هیچ در چنته ندارند. بیچاره‌ها در اثر استیصال و بدبختی روی به هتک حرمت رهبران اسلام و انقلاب اسلامی آوردند. روی به هتک حریم کتابِ اسلام و انقلاب اسلامی آوردند. البته اینجا هم شکست خوردند، اینجا هم سرخورده شدند. آن روز که به پیامبر اعظم جسارت کردند، محبوبیت او بیش از همیشه شد. آنگاه که به قرآن جسارت کردند، اقبال به این کتاب آسمانی گسترده‌تر از همیشه شد و اینک که به بزرگ‌ترین رهبرِ بزرگ‌ترین انقلاب دینی عصر، جسارت کردند، خواهند دید که محبوبیت و اثرگذاری او و اندیشه‌اش بیش از همیشه خواهد شد. حق دارند به دریوزگی بیفتند. حق دارند دیوانگی و جنون و حماقت‌‌شان را در قالب جسارت به محبوب‌ترین رهبر دنیا نشان دهند، چون همۀ راه‌ها را رفتند و سرشان به صخرۀ سخت خورد. با خود گفتند علی‌رغم اینکه این کار اثر عکس دارد، اما بگذارید این را هم انجام دهیم، تا شاید دل‌مان خنک شود. اما بیچاره‌ها دانسته یا نادانسته اعلام کردند که این توهین‌شان، نشان از قدرت اسلام و انقلاب اسلامی است. نشان از قدرت کم‌نظیر رهبر انقلاب اسلامی ایران است. نشان از عمق راهبردی جمهوری اسلامی است.

این را بدانند:

ما ملت ایران، جامعه ستایشگری و مداحان و ذاکرین استان کرمانشاه  با تأسّی به حاج‌قاسم سلیمانی - سردار و فرماندۀ خود - خامنه‌ای عزیز را «جان» خود می‌دانیم و حرمت او را حرمت مقدسات می‌دانیم. ما شرط عاقبت بخیری خود را در ارتباط قلبی و عملی با رهبرمان می‌دانیم. ملت ایران، همه، از کوچک و بزرگ، از زن و مرد، خود را فدایی رهبرشان می‌دانند، تا کور شود هرآنکه نتواند دید.

در آخر به هتاکان مستأصل می‌گوییم:مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ به خاطر این همه اقتدار و عزت رهبر جمهوری اسلامی ایران.و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ./1400/

ارسال نظرات