۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۷۲۷۲۶۷
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مهم ترین برنامه متولیان فرهنگی باید حفظ جایگاه خانواده باشد‌

مهم ترین برنامه متولیان فرهنگی باید حفظ جایگاه خانواده باشد‌
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: تشکیل خانواده و ازدواج یکی از مهم ترین مسائل فرهنگی است و اصلی ترین و مهم ترین برنامه متولیان فرهنگی باید حفظ جایگاه خانواده باشد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: اساس اجتماع را خانواده تشکیل می دهد و اگر خانواده آسیب ببیند کلیت جامعه دچار آسیب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید برای مقوله فرهنگ باید اساسی و ریشه ای کار کرد، گفت: تشکیل خانواده و ازدواج یکی از مهم ترین مسائل فرهنگی است و اصلی ترین و مهم ترین برنامه متولیان فرهنگی باید حفظ جایگاه خانواده باشد‌.

وی برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید نسبت به انجام بهینه اقدامات توجه لازم را داشته باشیم و از این رو خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم است؛ باید تصمیم گیری های این جلسات منجر به نتیجه شود و مصوبات آن را در جامعه ببینیم.

آیت الله علما همچنین اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به مقدسات را محکوم و تصریح کرد: اینها مخالف دین اسلام هستند چرا که ارزش های دینی را به سخره گرفته اند./1400/

ارسال نظرات