۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۷۲۷۲۷۳
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه:

طرح «سفیر امید» در کرمانشاه برگزار می شود

طرح «سفیر امید» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ امامیان گفت: طرح «سفیر امید» با هدف توانمندسازی و اعزام جهادگران تبیین در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سیدجعفر امامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جهاد تبیین یک وظیفه عمومی، فردی و سازمانی است، اظهار داشت:  مخاطب بیانات رهبر معظم انقلاب همه ما هستیم و وظیفه داریم این مسیر را دنبال کنیم. 

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مقابله با این هجمه اندیشه ای که دشمن روی نسل جوان ما انجام داده جهاد تبیین یک وظیفه است، افزود: مرکز راویان جهاد تبیین با هدف تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با تطهیر پهلوی، افول آمریکا، امیدآفرینی، دشمن شناسی و پاسخ به شبهات روز به همت جهادگران جنگ نرم استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی گفت: اجرای طرح «سفیر امید» در راستای رسیدن به اهداف این مرکز با اولویت کاهش گسست نسل ها آغاز گشته و امید است با همکاری و همراهی حوزویان و دانشگاهیان گرانقدر، دغدغه‌مندان اجرای فریضه تبیین و دستگاه‌های فرهنگی استان با کیفیت هر چه مطلوب تر به سرانجام برسد.

امامیان افزود: طرح سفیر امید با هدف توانمندسازی و اعزام راویان جهادگران تبیین در پنج مرحله شامل دعوت از جهادگران تبیین، ثبت نام جهادگران داوطلب، پایش و سنجش توانمندی علاقمندان، تجهیز جهادگران و اعزام مجاهدان تبیین برگزار می شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به تشریح پنج مرحله فوق پرداخت و تصریح کرد: در مرحله اول که دعوت از جهادگران تبیین است این مرحله با انتشار اعلان، ارسال پیامک، تماس تلفنی با فرهیختگان و چهره های توانمند عرصه جهاد تبیین در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم علاقه مندان جهت ثبت نام، نام خود را به شماره 30007732005902 پیامک کرده و پس از دریافت آدرس درگاه ثبت نام به نشانی اینترنتی  yun.ir/safir_omid می توانند با ثبت مشخصات،علاقه‌مندی خود را جهت شرکت در این طرح اعلام نمایند.

امامیان با بیان اینکه ثبت نام کنندگان در طرح «سفیر امید» از طریق مصاحبه حضوری پایش شده و پس از تایید نهایی دوره دعوت می شوند، تصریح کرد: در مرحله تجهیز، جهادگران با حضور در کارگاه های علمی و تعاملی توسط اساتید برجسته کشوری به موضوعاتی از جمله: قطب نما (اصول تبیین)، انسان رباتیک(جنگ شناختی در پلتفرمها)، تور نامرئی (جنگ شناختی)، معجزه ارتباط (شیوه های ارتباط موثر و زبان بدن)، تکرار تایتانیک (افول آمریکا)، فرشتگان قصاب (مقابله با تطهیر پهلوی)، یاس اجباری(کارآمدی نظام و امیدآفرینی)، چرخ اقتصاد(کارآمدی اقتصادی) تبیین علوی(تبیین در نهج البلاغه) و انقلاب اسلامی مسلط می شوند. 

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به فراگیری فرمان رهبر معظم انقلاب و نیز گستردگی موضوعات و محورها هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید نقش آفرین بوده و از همه ظرفیت‌ها خصوصاً رسانه ملی و فضای مجازی استفاده کنیم./1400/

ارسال نظرات