۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۷۳۱۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مسائل و مشکلات کرمانشاه به صورت جدی پیگیری شود

مسائل و مشکلات کرمانشاه به صورت جدی پیگیری شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسئولان باید با همه توان و به صورت همه جانبه پیگیر مسائل کرمانشاه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار استاندار کرمانشاه با وی بر رفع مشکلات مردم با استفاده تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید سه موضوع را مد نظر قرار داد، اول امر ازدواج جوانان، دوم شغل و سوم مسکن، زیرا اگر این موضوعات در سطح استان حل شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با مهم دانستن ظرفیت‌های بالقوه استان تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تحت نظر استاندار محترم نسبت به رفع بیکاری اقدام اساسی کنند.

در ادامه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اظهار خوشبختی از حضور در استان کرمانشاه گفت: باید با همه توان و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان به صورت اورژانسی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و از موقعیت‌های ارزشمند موجود استفاده بهینه شود.

صحرایی افزود: مردم استان کرمانشاه، مردمی اصیل ولایی و با پیشینه‌ای روشن هستند که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و در این آرمان مقدس هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نموده‌اند.

استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خدادای، استعداد‌های بزرگ نهفته استان در همه زمینه‌ها شکوفا شده تا مردم بزرگ استان از مواهب انقلاب اسلامی بیشتر بهره‌مند شوند./1400/

ارسال نظرات