۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۲۷۵۲۷
معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دستگاه‌های اجرایی ملزم به نصب بنر رعایت حجاب هستند

دستگاه‌های اجرایی ملزم به نصب بنر رعایت حجاب هستند
اصفهان - حجت الاسلام مظاهری با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی دولتی ملزم به نصب بنر رعایت حجاب در ورودی ادارات خود هستند، گفت: تذکر واجب شرعیست که ازهیچکس ساقط نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محسن مظاهری عصر پنجشنبه در جلسه ستاد امر به معروف کاشان با تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) به برخی اولویت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اشاره کرد و از گشت ارشاد مسؤولان به عنوان اولویت نخست نام برد و افزود: گشت‌های ارشاد در مرحله نخست متوجه مسؤولان است.

وی ادامه داد: امیرمومنان(ع) بازرسان و ناظرانی را برای مراقبت از عملکرد کارگزاران تعیین ضمن اینکه ناظرانی را برای نظارت بر نظاران نیز قرار داده است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از امیدآفرینی به عنوان مهتمرین اقدام در کشور نام برد و اظهار داشت: امید آفرینی در جامعه با خدمت صادقانه به مردم محقق خواهد شد، از این رو اگر مسؤولان صادقانه و مومنانه به مردم خدمت کنند مردم نیز به آینده کشور امیدوار خواهند شد.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه بر تشکیل وشورا‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمامی بخش ها، ادارات و نهاد‌ها تأکید کرد و افزود: شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بازوان ستاد احیاء در ادارات و نهاد‌ها فعالیت می‌کنند.

وی بر روشنگری و جهاد تبیین در جامعه تأکید کرد و افزود: یکی از اولویت‌های نخست امروز کشور که با فریب و شانتاژ رسانه‌ای رشمن مواجه هستیم روشنگری و جهاد تبیین است.

حجت الاسلام مظاهری با تأکید بر اینکه ستاد احیا به جهاد تبیین درهمه بخش‌ها اهتمام ویژه دارد، از هیئات مذهبی به عنوان بهترین بستر تبیین نام برد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی و هیئات‌های مذهبی برای تبیین در جامعه باید تلاش کنند.

وی همچنین حجاب و عفت عمومی و امنیت اخلاقی در جامعه را وظیفه حاکمیت دینی دانست و گفت: ستاد احیاء امر به معروف به عنوان یک دستگاه مطالبه گر حجاب و عفت عمومی و امنیت اخلاقی مقتدرانه در صحنه است.

به گفته وی کمیته و قرارگاه امنیت اخلاقی قرارگاه حجاب و عفاف در سطح فرمانداری‌ها تشکیل شده است چرا که موضوع حجاب یک واجب شرعی است که در مورد آن نباید کوتاهی شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه موضع حجاب مورد تأکید حکومت دینی است، گفت: حکومت دینی برای پیاده کردن احکام الهی در سطح جامعه است و اگر حاکمیت دینی شعائر دینی را در سطح جامعه پیاده نکند ماهیت آن معنایی ندارد.

حجت الاسلام مظاهری تأکید کرد: تذکر واجب شرعی است که ازهیچکس ساقط نمی‌شود و تیم‌های تذکر لسانی به روال گذشته باید فعال باشند، از این رو تذکر تنها وظیفه تیم‌های ستاد امر به معروف نیست وظیفه همگانی همه مردم است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی ملزم به نصب بنررعایت حجاب در ورودی ادارات خود هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات