۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۵۳۳
آیت الله فیاضی در گفت‌وگو با رسا:

تجمعات مردمی در حمایت از رهبری بزرگ‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی دشمنان است

تجمعات مردمی در حمایت از رهبری بزرگ‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی دشمنان است
آیت الله فیاضی گفت: خوشبختانه ملت ما در همه صحنه های حمایت از انقلاب به خوبی عمل کرده و اظهار ارادت به مرجعیت و عشق به این نظام و رهبری بزرگترین پاسخ ملت به دشمنان است.

آیت الله فیاضی رئیس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو اظهار داشت: اولاً باید توجه داشته باشیم که هر چقدر از این قبیل اتفاقات پیش بیاید، در یک نگاه ما باید این ها را علائم و شواهدی برای نزدیک شدن ظهور امام زمان(عج) بدانیم.

وی افزود: مطلب دیگر اینکه وقتی دشمنان ما اقدام به این حرکات شنیع می کنند، نشانه این است که مرگ این مستکبرین و خبیث های عالم، نزدیک شده است و این افعال در واقع آخرین دست و پا زدن آن ها است و امیدواریم إن شاءالله حضرت موعود(عج) هر چه زودتر ظهور کنند و ریشه این جانورهایی که سدّ راه بشریت هستند و قصد دارند جلوی نور خداوند را بگیرند، ریشه کن بفرماید که البته این وعده حتمی خداوند است که فرمود «و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر أنّ الارض یرثها عبادی الصالحون».

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه معلوم الحال این نشریه موهن فرانسوی بیان داشت: مطمئن باشید که تا خود سران آن کشور و سران استکبار نخواهند، این قبیل کارها انجام نمی شود، یعنی مسئول اصلی، سران استکبار هستند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم در ادامه با تصریح بر ضرورت موضع گیری در مقابل اینچنین اهانت هایی، ابراز داشت: خوشبختانه ملت ما در این زمینه به خوبی عمل کرده و این اظهار ارادت به مرجعیت و عشق به این نظام و رهبری بزرگترین پاسخ ملت به آن هاست.

آیت الله فیاضی در انتها با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر بیان داشت: یکی از کارهای ضروری که در پیش داریم، همین روزهای خاص مثل 22 بهمن است که همه مردم باید به صورت خانوادگی به صحنه بیایند و دلبستگی به مرجعیت و نظام جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان دهند که این بزرگترین ضربه به امثال این نشریه و تمام کسانی است که از اینگونه اقدامات پشتیبانی می کنند.

ارسال نظرات