۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۲۷۵۴۹
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

آزادی بیان در کشورهای غربی دستاویزی برای سرکوب مخالفان است

آزادی بیان در کشورهای غربی دستاویزی برای سرکوب مخالفان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: توهین های نشریه شارلی ابدو نشان می دهد که آزادی بیان در کشورهای اروپایی و غربی تنها دستاویزی برای سرکوب مخالفان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: در تاریخ اسلام زنان بسیاری داریم که با خدمات و ایثارگری های خود جایگاه بزرگی در این دین پیدا کرده اند که حضرت فاطمه(س) از جمله این زنان است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: برخلاف آنچه که دشمنان می گویند اسلام در بحث کسب علم و دانش هیچ مانعی برای زنان قرار نداده است و تنها آنان را به رعایت حجاب و شئونات اسلامی دعوت می کند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بر اساس سخنان رهبر انقلاب تردیدی نیست که طرد گروه‌های مختلف جامعه به بهانه‌های مختلف و همچنین ایجاد دوقطبی در جامعه، خطایی راهبردی بوده و قطعا مدنظر رهبری نیست.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: تاکید رهبری بر اینکه راه برطرف کردن وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوانان و نوجوانان باتوم نیست بلکه تبیین و روشنگری است به این موضوع مهم اشاره دارد که اگر ابهامات ایجاد شده توسط دشمن با زبان گفت و گو برطرف نشود، هیچ ابزار دیگری نمی‌تواند این مساله را حل کند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: امروز باید بین معترضین و معاندین تفکیک قائل شده و نیز از پرداختن به مباحث سطحی و هیجانی به شدت دوری کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به توهین نشریه فرانسوی ـ صهیونیست «شارلی ابدو» علیه مرجعیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: توهین های همیشگی نشریه ای به مانند شارلی ابدو نشان می دهد که آزادی بیان در کشورهای اروپایی و غربی تنها دستاویزی برای سرکوب مخالفان است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: اهانت این نشریه هرزه‌گرا به ‌بزرگ‌مردی که در چشم آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان، عزیز و عزتمند است، در حقیقت مصداق خاک‌پاشی بر آفتاب است و نتیجه نبود منطق و نشانه عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه ۱۴۰۱ است./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علیرضا زادبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
رهبر می گوید: "علاج پروپاگاندا تبیین است" فردا مسولان مصاحبه میکنند و همان جملات رهبر را تکرار میکنند! کار شما تکرار جملات رهبری در انواع و اقسام مصاحبه، همایش و رزمایش نیست. کار شما اجرایی و عملیاتی کردن آن سیاست و برنامه است‌‌. دیروز مخاطب خاص صحبت رهبری هم صدا و سیما بود.
0
0
مریم صمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
وضعیت اعتقادی برخی اساتید توی دانشگاه ها طوری است که یه دختر شیعه مذهبی تو سوئد درس بخونه کمتر بهش فشار میداد تا تو ایران
0
0