۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۷۶۰۲

نشست معاون پژوهش حوزه خواهران با مسئولان مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی

نشست معاون پژوهش حوزه خواهران با مسئولان مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی
جلسه مشترک معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و هیئت همراه با مسئولین مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه مشترک خانم متولیان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین قائمی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران و هیئت همراه با مسئولین مؤسسه آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار شد.

در این نشست سرکار خانم متولیان معاون پژوهش، به تبیین فعالیت های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران پرداخت و به ظرفیت های متعدد و متنوع خواهران پژوهشگر اشاره کرد که استفاده از این ظرفیت ها در اجرای فعالیت های پژوهشی برای هر دو مجموعه می تواند ثمربخش باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کاویانی مدیر مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی ضمن اشاره به سابقه و تنوع فعالیت‌های علمی مؤسسه، به برخی فعالیت های پژوهشی مانند تولید نشریات علمی، برگزاری همایش و نشست های علمی پرداخت.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران نیز حضور داشت که به تشریح و تبیین دو همایش با راهبری حوزه علمیه خواهران استان مازندران پرداخت.

وی افزود: همایش ملی «علامه ذوالفنون» و همایش ملی «سیره شناسی علامه مصباح یزدی (ره) در مطالعات اسلامی» دو رویداد مهم پژوهشی است که پس از اخذ مجوز ISC در مرحله برگزاری پیش نشست های علمی و دریافت مقالات است.

در پایان نشست نیز مقرر شد ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و منابع علمی طرفین، در خصوص برگزاری پیش نشست‌های علمی، جلسات معرفی همایش، مقالات سفارشی، عرضه مقاله به زبان های غیرفارسی و ترجمه مقالات، همکاری‌هایی صورت پذیرد.

ارسال نظرات