۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۲۷۶۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ورزش ضامن سلامتی مردم و جامعه است

ورزش ضامن سلامتی مردم و جامعه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی ورزش را ضامن سلامتی مردم و جامعه دانست و گفت: مسؤولان برای توزیع عادلانه و متوازن امکانات ورزشی به همه مناطق اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در مراسم افتتاح سالن ورزشی مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای قزاآن به اهمیت ورزش در سلامتی انسان اشاره کرد و گفت: ورزش و توجه به فعالیت بدنی ضامن سلامتی مردم و جامعه است.

وی افزود: امام باقر(ع) می‌فرماید، قبل از ظهور امام زمان(عج) انقلاب زمینه سازی رخ می‌دهد که اگر این انقلاب زمینه ساز را درک می‌کردم برای ظهور خود را سالم نگه می‌داشتم.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر اهمیت ورزش تأکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه خود را آماده کمک به امام زمان(عج) کنیم با ورزش سلامت جسم خود را تضمین کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر حمایت از توسعه کاشان بر اساس توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی، گفت: مسؤولان شهرستان کاشان برای توزیع عادلانه و متوازن امکانات و تجهیرات ورزشی به همه مناطق شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گفته وی کمک‌های خیّرین و نیرو‌های خودجوش مردمی با محوریت مسؤولان شهرستان در تهیه زیر ساخت‌ها و امکانات و تجهزات ورزشی برای مناطق کمتر برخوردار شهرستان موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین انتخاب شهردار حفیظ و امین از سوی شورای اسلامی شهر کاشان را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با کمک مسؤولان شهرستان، مردم و بسیج، قرارگاه‌های محلی کاشان به شهر و منطقه تراز انقلاب اسلامی ارتقاء داشته یابد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United Arab Emirates
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
روابط عمومی شورای شهر تهران ماجرای استخدام و فیش حقوقی ۳۳ میلیونی دختر دهه هشتادی خانم معدنی‌پور را تایید کرد با علم به اینکه طبق قانون تعارض منافع که به تصویب شورای شهر تهران رسیده، افراد نمی‌توانند بستگان خود را به کارگیری کنند.
0
0