۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۷۲۷۶۳۱
آیت الله اعرافی تأکید کرد؛

ضرورت آشنایی طلاب با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس

ضرورت آشنایی طلاب با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس
مدیر حوزه‌های علمیه گفت: طلاب تحت پوشش مدارس باید به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در دیدار مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم قم، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی (ره) ابراز داشت: باید در عرصه مدیریت در مواجه با مشکلات به گونه ای تلاش کرد که گره از مشکلات و کارها باز کرد و در رسیدن به اهداف متعالی حرکت نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: کار در عرصه تبلیغ مبانی دین دارای جایگاه ویژه ای است و طبعا با توجه به اقتضائات کار در این حوزه سخت تر و حساس تر است و در این راستا برای هرچه بهتر شدن خدمات در مدارس علمیه لازم است تعامل قوی تری با مدارس همسو داشته باشید.

آیت الله اعرافی گفت: برای این که حوزه های جامع تر و کاملتری داشته باشیم، نیاز به تعامل و تبادل تجارب با مدارس همسو است و با توجه به حساسیت های موجود اقتضا می کند سرمایه گذاری ویژه ای در این عرصه صورت بپذیرد.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: حوزه های علمیه در عرصه تعلیم و تربیت طلبه، باید در جنبه های علمی،اجتماعی و معرفتی نگاه های جامعی داشته باشند. طلبه باید در دوره سطح یک، یکی از طرح‌های ولایت، اندیشه اسلامی و شهید مطهری را بگذراند تا زیر بنای فکری و معرفتی وی نظم و انسجام خوبی داشته باشد.

وی تأکید کرد: طلاب تحت پوشش مدارس باید حداقل به سفر راهیان نور بروند تا با مبانی انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در نظام اسلامی آشنا شوند و همچنین تقویت گروه های علمی و حمایت از آنان مورد تأکید حوزه علمیه می باشد که باید به آن توجه داشت.

ارسال نظرات