۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۲۷۶۸۱

بیانیه گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب کشور در محکومیت توهین نشریه فرانسوی

بیانیه گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب کشور در محکومیت توهین نشریه فرانسوی
گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب کشور، در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب کشور، در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری بیانیه ای صادر کردند که در زیر می خوانید.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

دیگر بار «قبیله شب‌زدگان» در «سیاهنامه‌ای فرانسوی» به مقام معظم رهبری حفظه الله جسارت روا داشته و به زعم خود خواسته‌اند «نور الهی» را با دهانشان به «محاق خاموشی و فراموشی» ببرند، حال آنکه ندانستند در «تقابل با نور»، «ذات ظلمانی» خویش را عیان‌تر ساخته و در برابر «بلاغت روشنایی»، «منطق تاریکشان» را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

دنیا، نامه حکیمانه و صمیمانه زعیم شیعه و امام امت به جوانان غربی را دید و در آینه آن انعکاس درخشش «ادب، عقلانیت و فضیلت فرهنگ منیع اسلامی و ایرانی» را به نظاره نشست و در مقابل، «توهین و بی‌ادبی» آن نشریه فرانسوی نشان داد که طوطی هفت رنگ غرب که واژه‌های زیبای «آزادی»، «انسان» و «حقوق بشر» را نفهمیده تکرار می‌کند در حقیقت جز «خفاش شب‌پرست و حقیری» نیست که «انسان و فضیلت‌هایش» را به مسلخ می‌بَرد و این واژه‌های مقدس را سر می بُرد.

آری، از دشنام‌نامه تروریستی «شارلی ابدو» که روزی با اهانت به پیامبر حکمت و رحمت (صلوة الله علیه وآله)، خنجر بر قلب مسلمانان فرود آورد بعید نبود که امروز با توهین بی‌شرمانه به این سلاله راستینش به دل میلیون‌ها عاشق او خنجر بزند و از دولت فرانسه با آن تاریخ و سابقۀ مشعشعِ! در «استعمار، کشتار و سلاخی ددمنشانه میلیون‌ها انسان بی‌گناه در کشورهایشان» و خصوصا در شمال آفریقا و حکومتِ دارای «بزرگترین موزه از جمجمه‌های قربانیان آزادی خواه» در پاریس، بعید نبود که از این جنایت اخلاقی حمایت نماید و به این‌وسیله بر سرکوب هزاران معترض فرانسوی و مشکلات اقتصادی این کشور سرپوش گذاشته و فرافکنی نماید.

بی‌گمان فرزندان «خورشید ولایت» و مبلغان «نور و حقیقت»، ضمن اعلام انزجار از این اقدام شنیع و شرم‌آور و محکومیت شدید آن، با امام و مقتدای خویش تجدید بیعت نموده و عهد می‌بندند تا به رسالت مقدس خود در «جهاد تبیین» عمل نموده و در برابر این طنز دروغین و کمدی فریبکارانه، تراژدی «حقیقت ضد بشری» و فریبکارانه آنها و «بنای سست و عنکبوتی ایدئولوژی» آنها را در برابر چشم جوانان هویدا سازند که سرانجام، ندامت با آنها و عاقبت با متقین است. فانظر کیف کان عاقبة مکرهم... و العاقبة للمتقین.

والسلام علی من اتبع الهدی
گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب سراسر کشور

 

بیانیه گروه‌های تبلیغی جهادی طلاب کشور در محکومیت توهین نشریه فرانسوی

 

لینک فهرست 210 گروه‌ امضاء کننده بیانیه در لینک https://b2n.ir/bayaneyyeh قابل مشاهده است.

ارسال نظرات