۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۷۲۷۶۸۷
وزیر کشور:

چهره‌های هنری، ورزشی و سیاسی همه باید در چارچوب قوانین عمل کنند

چهره‌های هنری، ورزشی و سیاسی همه باید در چارچوب قوانین عمل کنند
وحیدی با اشاره به اقدامات برخی چهره‌های هنری و ورزشی در ایام اغتشاشات گفت: هیچ کس مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی وزیر کشور، در مورد بازگشت چهره‌های تلویزیونی که در حمایت از اغتشاشات از رسانه ملی خداحافظی کرده بودند به این رسانه، گفت: همه باید خودشان را متعهد به قوانین بدانند و در چارچوب آن عمل کنند و این مساله برای همه شهروندان صادق است؛ اعم از مجریِ رسانه، هنرپیشه، ورزشکار، سیاستمدار و همه باید در چارچوب قوانین عمل کنند.

وی افزود: طبیعتا اگر کسی در چارچوب قوانین عمل نکرد این وظیفه برهمگان است که علاوه بر اینکه از او بخواهند در چارچوب قانون عمل کند دستگاه قضائی هم در زمان مناسب به وظیفه‌اش عمل کند و آنها را مورد خطاب قرار دهد؛ در همین راستا اگر توبیخ یا مجازاتی لازم است آن را اعمال کند، این موارد (حمایت چهره‌های تلویزیونی از اغتشاشات) هم شامل آنهاست.    

وزیر کشور در مورد امکان برخورد با این افراد تصریح کرد: اگر از چارچوبی که قانون خروج از آنها را جرم تلقی کرده است عبور کنند طبیعتا وظیفه‌ است که با آنها برخورد شود چرا که هیچ کسی مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد.

وحیدی گفت: اگر اقداماتشان در حد تخلف بوده باشد ممکن است دستگاه های ذی ربط به آنها تذکر دهند، باید بررسی کرد فعلی که انجام داده‌اند مجرمانه بوده یا تخلف؛ اگر مجرمانه باشد دستگاه قضائی باید برخورد کند و اگر تخلف باشد دستگاه ذی ربط باید با آن موضوع برخورد کند.

ارسال نظرات