۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۲۶۳۰۳
وزیر کشور:

دشمن امید بسیاری به اغتشاشات اخیر در کشور داشت

دشمن امید بسیاری به اغتشاشات اخیر در کشور داشت
وحیدی گفت: دشمن امید بسیاری به اغتشاشات اخیر در کشور داشت ولی به مانند گذشته دوباره شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، احمد وحیدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه اظهار داشت: امروز ایران در اوج اقتدار قرار دارد و همین امر زمینه دشمنی معاندان این سرزمین و نظام شده است.

وزیر کشور گفت: از سوی دیگر دشمن تلاش بسیار فراوانی دارد که در جامعه ما بی اعتماد و یاس و ناامیدی را به وجود بیاورد ولی ملت ایران با بصیرت خود این توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در مقابل هم قرار دادن ملت ایران و مذاهب اسلامی و دینی از دیگر توطئه های دشمنان این کشور است که خوشبختانه این دسیسه با درایت ملت ایران تاکنون خنثی شده است.

وحیدی عنوان داشت: از سویی دیگر دشمنان استقلال و جوانان ما را هدف توطئه های خود قرار داده اند و به دنبال ایجاد فضایی ناامن در کشور برای همه ملت هستند.

وزیر کشور با اشاره به حاشیه سازی های دشمنان این نظام برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت در کشور، اظهار کرد: دشمنان این سرزمین در عمل نشان داده اند که تاب دیدن ایران توسعه یافته و پیشرفته را ندارند لذا دست به هر کاری می زنند که چرخ تولید و صنعت در این کشور را از کار بیندازند.

وحیدی یادآور شد: دشمن امید بسیاری به اغتشاشات اخیر در کشور داشت ولی به مانند گذشته دوباره شکست خورد ولی با این وجود باید گفت تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد دشمن هم وجود دارد.

وزیر کشور گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بسیاری از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب را به میدان آوردند تا جایی که بیش از 2 هزار نفر از این تروریست ها در کرمانشاه دست به اعمال غیرقانونی و خبیثانه زدند به امید اینکه این نظام اسلامی را ساقط کنند.

در پایان این مراسم، محمدطیب حیدری به عنوان استاندار جدید کرمانشاه معرفی گردید و از خدمات بهمن امیری مقدم استاندار سابق این خطه تجلیل به عمل آمد./1400/

ارسال نظرات