۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۶۲۸۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مسئولان از اقدامات و عملکردهای شعاری پرهیز کنند

مسئولان از اقدامات و عملکردهای شعاری پرهیز کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسئولان باید در عمل خود را نشان دهند و از هرگونه شعار دادن دوری و پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز یکی از والاترین و با ارزش ترین کارهایی که می توان از آن نام برد خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنابراین شایسته است که اسلام راستین و واقعی را به مردم بشناسانیم تا جامعه به سعادت واقعی خویش برسد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: جوانان آینده سازان این کشور هستند لذا باید موانع روبروی این نسل همانند مشکلات ازدواج، مسکن و... آنها را حل کنیم و این وظیفه تمامی مسئولان در هر سطحی است.

آیت الله علما بیان داشت: امروز دشمن به نوعی به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است، لذا باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناسبت های مختلف بر امید آفرینی در جامعه تاکید شود تا زمینه امیدواری در سطوح مختلف اجتماع به وجود آید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر مسئولان باید در عمل خود را نشان دهند و از هرگونه شعار دادن دوری و پرهیز کنند.

آیت الله علما خاطرنشان ساخت: بنابراین با انجام اموری همانند برطرف کردن مشکلات مسکن، ازدواج و... به معنای واقعی در جامعه امیدآفرین بود./1400/

ارسال نظرات