۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۷۲۷۷۳۴
امام جمعه بروجرد:

امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست

امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست، گفت: خوشبختانه مسئولان شهرستان در رابطه برخورد با بی حجابی هماهنگ، یک صدا و جدی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شب گذشته در جلسه ستاد احیای شهرستان بروجرد با موضوع حجاب و عفاف و برخورد مناسب با بی حجابان گفت: در سال های اخیر بحث امر به معروف و نهی از منکر خیلی کمرنگ شده است، نتیجه تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر جری شدن هنجارشکنان و قانون ستیزان است.

امام جمعه بروجرد افزود: نباید افراد قانون شکن و قانون گریز احساس امنیت بکنند زیرا احساس امنیت آنها دلیل بر بی تفاوتی مردم و تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی عنوان کرد: باید با هماهنگی و برنامه های خوبی که پیش بینی شده برای ترویج حجاب و عفاف خیلی حساب شده و منظم حرکت کنیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: گروه های امر به معروف و ناهی از منکر باید با منطق و مهربانی و مودبانه به بی حجابان تذکر بدهند و اگر احیانا کسی دست به پرخاشگری و هتاکی زد با برخورد قانونی و قاطعانه رو به رو خواهد شد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: باید در فضای مجازی و حقیقی اطلاع رسانی به صورت گسترده انجام گیرد سپس گروه هایی از بانوان آمران به معروف و ناهی از منکر در سطح خیابان راه می افتند و با حمایت آقایان و نیروی انتظامی به بی حجابان تذکر لسانی می دهند، امیدواریم با همین تبلیغاتی که انجام خواهد گرفت بی حجابی برچیده شود و کار به دادگاه و زندانی شدن بی حجابان نرسد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات