۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۲۷۷۴۰
حجت الاسلام حسناتی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

لزوم اهتمام طلاب نسبت به انتخابات مجمع نمایندگان و گزینش نیروهای انقلابی

لزوم اهتمام طلاب نسبت به انتخابات مجمع نمایندگان و گزینش نیروهای انقلابی
حجت الاسلام حسناتی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات مجمع نمایندگان طلاب گفت: طلاب علوم دینی در این انتخابات شرکت کرده و نیروهای انقلابی را گزینش کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا حسناتی مدیر حوزه علمیه شهید صدوقی ۲ در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب بازوی مشورتی شورای عالی مراکز حوزوی هستند؛ به این معنا که نیازهای روز طلاب را بررسی و شناسایی کرده و براساس نیازهای آنان پیشنهادهایی را به مراکز مربوطه ارائه می دهند.

وی افزود: نمایندگان طلاب همچون نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار بوده و طلاب علوم دینی لازم است با تمام قدرت در این عرصه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به لزوم انتخاب نمایندگان انقلابی و دلسوز بیان داشت: امامین انقلاب اسلامی وظایف نمایندگان انقلابی طلاب را مشخص فرموده اند و انقلابی بودن حوزه از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بارها تاکید فرمودند که عبا به دوش کشیدن و صرفاً به تحصیل و دانش آموزی پرداختن، گناهی نابخشودنی است.

وی در ادامه با اشاره به این که هرچه جلوتر می رویم، تقابل بین اسلام و استکبار را بیشتر درک می کنیم و مسلمان واقعی کسی است که انقلاب اسلامی را تقویت کند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف نیاز به کادر و کادر سازی دارد و نماینده انقلابی، نماینده ای است که در فکر کادر و کادرسازی باشد.

حجت الاسلام حسناتی افزود: انقلاب اسلامی نیاز به عالم دارد و نمایندگان انقلابی طلاب، نمایندگانی هستند که برای مسائل علمی طلاب علوم دینی از ایده ها، نظرات کافی و جامعی برخوردار باشند.

حجت الاسلام حسناتی در پایان اظهار داشت: نماینده انقلابی، نماینده ای است که برای بصیرت افزایی برنامه و ایده دارد و با ارتباط گیری با طلاب منطقه مسئولیت خود، نیروهای نخبه را شناسایی کرده و نیاز نخبه پروری جامعه امروز را برطرف گرداند.

ارسال نظرات