۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۲۷۸۸۱

نشست تبیین «نگاه اسلام و غرب به زن» برگزار شد

نشست تبیین «نگاه اسلام و غرب به زن» برگزار شد
کرمانشاه ـ فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی کرمانشاه از برگزاری نشست تبیین نگاه اسلام و غرب به زن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست تبیین «نگاه اسلام و غرب به زن» امروز با جمعی از بانوان فعال در عرصه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

قاسم امجدیان در این مراسم اظهار کرد: دشمنان همیشه بدنبال طراحی و اجرای انواع نقشه‌ها برای ضربه زدن به کشور بوده‌اند، جامعه دانشجو باید بتواند محیط پیرامون خود را با پشتوانه فکری و تبیین قوی، تحلیل کند و به صورت عاقلانه و مستدل در مقابل دشمن موضع‌گیری و ایستادگی نمایند.

وی افزود: در جریان‌های اخیر کشور شبهه‌های زیادی پیرامون مسائل جوانان و بانوان با توپخانه‌های رسانه‌ای و سرشار از دروغ دشمن، فضای حقیقی و مجازی جامعه را در برگرفت.

فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی ادامه داد: در همین راستا و نظر به منویات مقام معظم رهبری نشستی با محور تبیین نگاه زن در اسلام با حضور دانشجویان و سخنرانی حجت الاسلام مهدی عزتی در محل حسینه ناحیه دانشجویی برگزار گردید.

امجدیان تصریح کرد: در این نشست ۲ ساعته دانشجویان با مباحثی همچون نقش اجتماعی، تساوی حقوق زن و مرد در جایگاه‌های مختلف، محوریت زن در خانواده، همچنین شبهه‌های پیرامون مسئله حجاب آشنا شدند و در پایان به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد./1400/

ارسال نظرات