۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۲۷۹۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه پاسداران ضد تروریسم است

سپاه پاسداران ضد تروریسم است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: سپاه پاسداران ضد تروریسم و حامی مظلومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: تلاش دشمن حذف ایران از مجامع بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دشمن ۴۳ سال به اهداف خود نرسیده و هر روز دست به توطئه های مختلف می زند و با اتهام به سپاه پاسداران تلاش می‌کند هجمه هایی را به این نهاد انقلابی وارد کند.

وی با بیان اینکه تروریستی اعلام کردن سپاه از برنامه‌های دشمن است، گفت: دشمن از دلبستگی مردم به نیروهای مسلح، ارتش، انتظامی، سپاه و بسیج بی‌خبر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در رتبه‌بندی های جدید جزء کشورهای قدرتمند آسیا اعلام شده است، عنوان کرد: این قدرت با تکیه بر توان داخلی، ایمان، تعهد و تخصص نیروهای جوان بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان داعش و القاعده را به وجود آوردند و سپاه مقابل آنها ایستادگی می‌کند، عنوان کرد: ملت‌های مظلوم، سپاه پاسداران را ضد تروریسم و حامی صلح می‌دانند با پیروی از توصیه های رهبر معظم انقلاب این مراحل را پشت سر خواهیم گذاشت.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: ضربات متعدد هوایی، زمینی و دریایی سپاه به دشمنان موجب عصبانیت دشمن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مردم و نیروهای مسلح برای پیشرفت ایران اسلامی محکم ایستادگی می‌کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات