۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۲۷۹۷۴
خانم افشار خبر داد؛

اجرای طرح کیفیت‌سنجی و ارزیابی برنامه آموزشی سطوح عالی حوزه‌ خواهران

اجرای طرح کیفیت‌سنجی و ارزیابی برنامه آموزشی سطوح عالی حوزه‌ خواهران
معاون آموزش حوزه خواهران از اجرای طرح ارزیابی نظام آموزشی سطوح عالی این نهاد حوزوی با هدف رفع آسیب های موجود و افزایش کارآمدی برنامه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم صدیقه افشار، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تربیت خواهران دین شناس که ضمن تخلق به اخلاق اسلامی، مروّج و مبیّن دین متعالی اسلام و مدافع ارزش‌های مکتب حیات بخش قرآن و اهل بیت علیهم السلام باشند، ایجاد شده اند.

وی با بیان اینکه برای نیل به این اهداف، رشته های تخصصی آموزشی طراحی شده و کارآمدی رشته ها در گرو ارزیابی، بروزرسانی و مطابقت محتوا با نیازهای جامعه اسلامی است، افزود: در همین راستا، طرح ارزیابی برنامه آموزشی و کیفیت سنجی رشته های سطح ۳ با استفاده از نظرات استادان و اعضای گروه های علمی در اداره کل تحصیلات تکمیلی طراحی شده است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: ارزیابی عملکرد دوره‌ها و کارکرد اجتماعی طلاب و مباحث مربوط به سرفصل های درسی از جمله مباحث اصلی طرح است که در ۲ حیطه استادان و طلاب اعم از شاغل به تحصیل و دانش آموخته بررسی و تحلیل خواهد شد.

خانم افشار در پایان اظهار امیدواری کرد که نتایج طرح در افزایش کیفیت آموزش سطوح عالی و هدایت و مهندسی رشته ها مثمر واقع شود.

ارسال نظرات