۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۲۸۱۰۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

پیگیری مشکلات پیش روی فعالان قرآنی

پیگیری مشکلات پیش روی فعالان قرآنی
کرمانشاه ـ صفدری گفت: قول می دهم تمام مسائل و موارد قانونی قابل پی گیری فعالان قرآنی را که قابلت طرح از طریق وزارت متبوع و معاونت قرآن و عترت باشد را پیگیری کنم.

به گزارش خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، نشست صمیمی مدیران مسئول موسسات قرآنی، روز گذشته در محل سالن جلسات اداره کل، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و رئیس گروه قرآن و عترت برگزار شد.

علی صفدری در این نشست اظهار کرد: حوزه فعالیت موسسات قرآنی که به عنوان مرجع غیرانتفاعی فعالیت می‌کنند، از لحاظ قانونی فاقد ردیف بودجه‌ای به منظور حمایت مالی است، اما تا جایی که امکان داشته باشد از طریق قانونمند و ضابطه‌مند می‌توان این موضوع را حل کرد.

وی ضمن اشاره به راه‌های قانونی حل مشکلات از قبیل پیگیری تخصیص وام تبصره ۱۶ برای حوزه مدیران مسئول موسسات قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز پیگیری جلسه‌ای با مسئولین ارشد استان برای مرتفع کردن مشکلات موسسات، از اختصاص چند کمک از تبصره ۱۷ از موسساتی که در طرح‌های مناسب با موضوعات مطرح شده در این زمینه ارائه دهند، خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ضمن پیشنهاد به مدیران مسئول قرآنی و مسئول اتحادیه تشکل‌های قرآنی نسبت به جمع بندی مسائل و مشکلات پیش روی موسسات به صورت تجمیع شده و قابل ارائه تصریح کرد: بنده قول می‌دهم تمام مسائل و موارد قانونی قابل پی‌گیری شما عزیزان را که قابلت طرح از طریق وزارت متبوع و معاونت قرآن و عترت باشد را برای شما پیگیری کنم./1400/

ارسال نظرات