۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۷۲۸۰۵۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

تفرقه افکنان از دین اسلام خارج هستند

تفرقه افکنان از دین اسلام خارج هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: کسانی که به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند، رسما از دین اسلام خارج می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی شنبه شب در دیدار جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک وحدت مسلمین است، گفت: تاریخ اسلام سرشار از تلاش هایی است که منافقان وکفار برای از بین بردن وحدت بین مسلمین انجام داده اند و کماکان این تحرکات وحدت شکن در جهان اسلام وجود دارد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه هرگونه حرکت وحدت شکن شرعا حرام و محاربه با دین خدا محسوب می شود، عنوان داشت: کسانی که همواره با سخنان و اعمال خود به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند، رسما از دین اسلام خارج می باشند و باید آنها را دشمن خدا، قرآن، رسول اکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: دشمنان با تطمیع و حتی تسلیح عناصر خودفروخته خود در قلب جهان اسلام می کوشند که وحدتی که رسول اکرم(ص) و قرآن کریم بدان تاکید داشته اند هرگز محقق نشود و بهترین دلیل بر این ادعا تشکیل گروه های تروریستی بنام اسلام و در دل جهان اسلام است.

این عالم برجسته کرمانشاهی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک وحدت مسلمین است، گفت: صهیونیست ها هم در گفتار و هم در عمل نشان داده اند که دست به هر کاری می زنند که جهان اسلام به آرامش و صلح نرسد، لذا هرگونه ارتباط و طرح دوستی با این رژیم غاصب و جعلی برای مسلمین شرعا حرام است و خیانت به دین خدا محسوب می شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان داشت: ایجاد و برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم منحوس اسرائیل از سوی برخی از سران کشورهای اسلامی خیانت به دین اسلام، پیامبر اکرم(ص)، جهان اسلام و ملت فلسطین است و بی شک این روابط برای این دست از کشورهای اسلامی ـ عربی عاقبت خوشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: البته اسرائیل در تلاش برای درهم شکستن وحدت مسلمین تنها نیست، جهان غرب و در راس آن آمریکایی ها و انگلیسی ها نیز قرار هستند که در بحث دشمنی با مسلمین یدطولایی دارند.

این عالم برجسته کرمانشاهی یادآور شد: تا زمانی که مسلمین به بصیرتی که مدنظر قرآن کریم و رسول اکرم(ص) است، نرسند، نمی توان گفت که وحدت واقعی در بین برادران مسلمان به وجود آمده است، لذا امروز همه برای ایجاد اتحاد و تقریب جهان اسلام وظیفه سنگینی برعهده داریم./1400/

ارسال نظرات