۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۲۸۰۱۷
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

سپاه حافظ و مدافع ملت ایران است

سپاه حافظ و مدافع ملت ایران است
کرمانشاه ـ بابلی گفت: دشمن از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هراس دارد و با قراردادن نام سپاه در لیست تروریست سعی در کم کردن عزت و اقتدار آن دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صدراله بابلی امروز در گفت‌وگویی در خصوص قراردادن نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لیست تروریستی توسط پارلمان اروپا اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از اقتدار بالای برخوردار است و گاها دشمنانی که دَم از حقوق بشر می زنند، و خود نیز باور ندارند، میخواهند برخی از نیروهای مسلح ایران اسلامی به‌ویژه سپاه را به شکل تروریست معرفی کنند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه تروریست واقعی، کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا و اسرائیل و فرانسه هستند،گفت: از شکل گیری انقلاب، امام(ره) دستور تاسیس سپاه فرمودند و در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرین افتخارات سپاه در کتاب قطور دفاع مقدس کاملا مشهود و مشخص است.

وی گفت: همانگونه از نام سپاه برگرفته میشود، سپاه حافظ و حارث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در زمان جنگ و غیر جنگ بوده و هست و از زمانی که همین کشورهای اروپایی، امریکا اسرائیل و فرانسه و گاها کمک های عربستان، داعش را به وجود آوردند، سپاه انقلاب اسلامی یک سناریو بسیار خوبی برای مقابله با تروریست در کشورهای مسلمان و همسایه داشتند.

بابلی یادآور شد: شهید سردار سلیمانی فرماندهی مقابله با ترویست در کشورهای لبنان، عراق و سوریه بر عهده گرفتند و بساط داعش را جمع کردند و سپاه با اعتقاد و دستوری که داشتند و دارند و خواهند داشت، به عرصه میدان پا نهادند و بساط تروریست که به هیچکس رحم نکردند،را جمع کردند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: سپاه پاسداران برای حفاظت از جامعه و سایر مسلمانان فراتر از مرزها گام برداشتند، اکنون که نظام جمهوری اسلامی به اوج رسیده و یکی از افتخارات، نیروی مسلح و سپاه پاسداران است و به فرموده امام راحل، اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود.

بابلی بیان کرد: سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی ، ارتش دست به دست هم دادند و مقابله با تروریست داشتند، با اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقتدار مضاعفی برای سپاه ایجاد شد. مردم در این مدت که سپاه توسط پارلمان اروپا اینگونه عنوان کردند، مردم با راه اندازی پویش "ما یک سپاهی هستیم" پشتیبانی خود را اعلام کردند و اعلام داشتند به برکت مجاهدت پاسداران امنیت و آسایش در کشور حاکم است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: در ایام اغتشاشات،سپاه پاسداران در میدان بودند حفاظت و حراست کردند و در این میان، دشمنان نگران پیشرفت ایران اسلامی در عرصه فرهنگی، اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی هستند، سپاه با دغدغه و دلسوزی که دارد ، در سیل، زلزله و حوادث مترقبه در کنار مردم بوده و نقش کلیدی داشتند.

وی با یادآوری اینکه امروز مردم تفکر بسیجی دارند و واهمه دشمنان از سپاه و تفکر آن است،گفت: سپاه پاسداران، سپاه قدرتمند،عزتمند و حافظ و مدافع جمهوری اسلامی است و دشمنان بدانند با این الفاظ نمیتوانند از عزت و اقتدار و افتخار و فداکاری و ایثارگری این عزیزان در سپاه کم کنند./1400/

ارسال نظرات