۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۲۸۱۵۴
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

لزوم استفاده از تجارب اوایل انقلاب در بحث محله محوری با مرکزیت مساجد

لزوم استفاده از تجارب اوایل انقلاب در بحث محله محوری با مرکزیت مساجد
سردار میرفیضی گفت: قم دارای ظرفیت های فراوانی است و در این میان کانون های مساجد یک ظرفیت برای مجموعه پلیس محسوب می‌شوند که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش سرویس خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم دیدار و گفت وگو کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد کانون های مساجد از جمله اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها در گلزار شهدا و تجدید میثاق با ولایت، تقدیر اعضای کانون ها از نیروی انتظامی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف به منظور توانمندسازی مدیران کانون ها و کادر سازی در کانون ها، طرح تغییر کادر حداقل یکصد کانون به کادر دهه هشتادی پرداخت.

در ادامه این دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ضرورت توجه به مسجد محوری و محله محوری در برنامه‌ریزی ها، گفت: باید از تجارب اوایل انقلاب در بحث محله محوری با مرکزیت مساجد استفاده کنیم، لازم است سراغ دهه نودی ها برویم و ۸۰ درصد وقت را برای این گروه بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه قم دارای ظرفیت های فراوانی است و در این میان کانون های مساجد یک ظرفیت برای مجموعه پلیس محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ظرفیت های مشترک متعددی در حوزه اجتماعی در سطح کانون ها وجود دارد که می توان از آن بهره برد.

میرفیضی با تاکید بر اینکه استان قم نیازمند کار نوین فرهنگی است، ادامه داد: قم همیشه محل ابتکارات بوده و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هم الحمدلله خوب و قوی کار می کند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنر مورد تاکید مقام معظم رهبری هست و ما هم باید در حوزه مسائل کاری خود از هنر بهره بگیریم.

ارسال نظرات