۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۲۸۲۰۹
حجت‌الاسلام همتیان عنوان کرد؛

تاکید آیت الله اعرافی بر اجرای مصوبات شورای عالی و حل مشکلات امتحانات شفاهی

تاکید آیت الله اعرافی بر اجرای مصوبات شورای عالی و حل مشکلات امتحانات شفاهی
معاون سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم گفت: آیت الله اعرافی بر اجرای مصوبات شورای عالی و حل مشکلات امتحانات شفاهی حوزه تاکید کرد.
به گزارش  سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی اصغر همتیان معاون سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم با اشاره به جلسه روز دوشنبه خود با آیت الله اعرافی که با موضوع امتحانات شفاهی برگزار شده است گفت: در این جلسه مشکلات و راهکارهای حل امتحانات شفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان این که در این جلسه که به خاطر کسالت آیت الله اعرافی در منزل مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد افزود: ضمن تاکید بر مصوبات شورای عالی و ضرورت حفظ جایگاه امتحانات شفاهی در ارزیابی علمی طلاب و حفظ اعتبار و استحکام امتحانات، برخی راهکارهای فوری تصویب و مقرر گردید ابعاد گوناگون امتحانات شفاهی در بازه زمانی مشخصی مورد مطالعه و بررسی جامع قرار گیرد.

معاون سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: از مصوبات این جلسه می توان به افزایش اساتید ممتحن و مصاحبه علمی و حل مشکل انتظار طولانی برای نوبت امتحان، توجه به مقالات علمی معتبر در ارزیابی علمی طلاب اشاره کرد.

ارسال نظرات