۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۲۸۲۲۸
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

سست کردن بنیان خانواده ها هدف دشمن است

سست کردن بنیان خانواده ها هدف دشمن است
حجت الاسلام چراغی با اشاره به توطئه های دشمن در راستای سست کردن بنیان خانواده ها گفت: در این راستا دشمن بانوان جامعه را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در کارگاه آموزشی الگوی سوم زن مسلمان با محوریت نماز در جمع کارکنان سازمان زندان های استان لرستان، گفت: حضرت زهرا(س) با دفاع جانانه از ولایت و حضرت زینب(س) با تبیین و تداوم فرهنگ عاشورا نقش خود را بصورت تمام و کمال در جامعه ایفا کردند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: امروز تداوم فرهنگ انتظار و مهدویت نیز نیازمند زنانی همچون این دو بانوی بزرگ اسلام است.

وی با بیان اینکه زنان علاوه بر نقش و جایگاه اصلی خود که همان همسر و مادر نمونه بودن است، وظیفه نقش آفرینی در جامعه را نیز بر عهده دارند، عنوان کرد: امروز دشمنان بانوان جامعه اسلامی هدف توطئه های فرهنگی قرار داده اند.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: دشمنان امروز از تمام ابزارها و روش‌ها برای گنراهی بانوان، کمرنگ کردن ارزش ها و ضربه زدن به کانون خانواده استفاده می کنند.

وی اظهارداشت: سست کردن بنیان خانواده هدف دشمن است، دشمن می خواهد نقش زن را در جامعه کم‌رنگ کنند تا در سایه بی توجهی و غفلت زنان از وظایف منتظرانه‌شان، افراد و خانواده ها را نیز از فضای انتظار خارج کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز  استان لرستان بیان کرد: راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم و رسانه ای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
«آمنه وهاب زاده» امدادگر،آر پی چی زن و همرزم شهید همت وشهید چمران را که وقتی دید،جانبازی که درحال درمانش هست ماسک ندارد؛ماسک خود را به او داد وخود شیمیایی شد را میشناسید؟
نه چون الگو باید زن غربی باشد!!!
0
0