۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۸۲۶۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مشارکت در ساخت زائرسرا پاداش و ثواب ابدی دارد

مشارکت در ساخت زائرسرا پاداش و ثواب ابدی دارد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم مشارکت مردم در ساخت زائر سرا تأکید کرد و گفت: مشارکت در ساخت زائرسرا برای زائران امام رضا پاداش و ثواب ابدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار با هیات امناء ساخت زائرسرای کاشانی‌ها در مشهد الرضا(ع) بنیاد زائر، گفت: مراحل ساخت زائر سرای کاشانی‌ها از سال ۹۲ آغاز و در حال انجام است.

وی پیشرفت این پروژه طی ۱۰ ماه گذشته قابل مقایسه نسبت به قبل دانست و ابراز امیدواری کرد در جلسه خیّرین کاشان و جلسه تهران برای تسریع در ادامه کار‌ها با عنایت امام رضا(ع) تصمیمات لازم اتخاذ شود.

حجت الاسلام سید سعید حسینی گفت: برای ساخت زائر سرا در مشهد الرضا(ع) باید از تمام ظرفیت‌های مردمی و مراکز صنعتی و اقتصادی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) بسیار با عظمت است، افزود: از امام جواد(ع) سوال کردند، زیارت امام حسین(ع) در کربلا افضل است یا زیارت پدر بزرگوار شما در مشهد، دو حدیث در کامل الزیارات است که در هر دو حدیث امام جواد(ع) می‌فرماید زیارت پدرم افضل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: حتی اعزام یک زائر امام رضا(ع) به مشهد الرضا کاری بزرگ برای ابدیت شما است، از این رو هیات امناء زائر سرا ضمن جمع آوری کمک‌های خیرین بزرگ از کمک‌های اندک مردمی نیز نباید غافل باشد.

وی به لزوم مشارکت مردم در ساخت زائر سرا تأکید کرد و گفت: مشارکت در ساخت زائرسرا برای زائران امام رضا(ع) پاداش و ثواب ابدی است.

به گفته وی جمع آوری کمک‌های مردمی به ویژه نمازگزاران جمعه در مصلی نماز جمعه کاشان برای ادامه ساخت زائرسرا در مشهد الرضا می‌تواند اخداث این پروژه را تسریع کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه شدن مجموعه‌هایی همچون اتاق بازرگانی و اتاق اصناف به مجموعه هیات امناء ساخت زائرسرای کاشانی‌ها در مشهد الرضا (ع) و استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات، کارخانجات اقتصادی و کمک‌های اندک مردمی می‌تواند در تسریع ساخت این پروژه موثر باشد.

وی همچنین دعوت از وزیر راه و شهرسازی، معاونین و مدیر کل راه و شهر سازی برای تسریع در برخی امور مربوط به زائر سرای کاشانی‌ها در مشهد الرضا و پیگیری از طریق مجلس را مثبت اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات