۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۷۲۸۳۵۴

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار شد

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار شد
همایش ملی حکمرانی اسلامی با سخنرانی آیت الله کعبی و حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا همایش ملی حکمرانی اسلامی چهارشنبه شب ۵ بهمن در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

در این همایش که به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با مشارکت خبرگزاری رسا برگزار شد، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تشریح مطالعات خود پیرامون حکمرانی در اسلام اصول آن را بازگو و مردمی بودن حکمرانی در اسلام را وجه برجسته آن معرفی کرد.

در ادامه نیز یک میزگرد با حضور استاد محمود حکمت نیا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی و حجت الاسلام محمدجواد ارسطا برگزار شد که اساتید در موضاعات مختلف به بحث پرداختند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جایگاه قرار گرفت و گفت: در طول یک هفته ای که از مسوولیت جدید بنده می گذرد تبریکات زیادی رسیده است و باید گفت این موقعیت های اعتباری تبریک ندارد.

وی ادامه داد: یک استاد و پژوهشگر ده سال از عمر خود را شبانه روز وقت می گذارد و تحقیق می کند و در پایان به نظریه می رسد اما کسی تبریک نمی گوید که نظریه ای جدید ارائه داده است اما برای این مسوولیت ها از زمین و آسمان تبریک می بارد؛ باید به تلاش های علمی اساتید تبریک بگوییم تا جوانان ما انگیزه حضور در عرصه های نظریه پردازی را پیدا کنند.

ارسال نظرات