۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۲۸۳۶۳
معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی کرمانشاه:

توهین به قرآن تنفر ملت ها را در پی خواهد داشت

توهین به قرآن تنفر ملت ها را در پی خواهد داشت
کرمانشاه ـ معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای توهین به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، معاونت فرهنگی وامور اجتماعی مرکز اسلامی استان کرمانشاه در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (حجر: آیه ۹)

قرآن کریم کتاب آسمانی مسلمانان جهان، معجزه گرانمایه پیامبر اعظم اسلام صلی الله علیه و آله، متقن ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام و چراغ فروزان برای هدایت انسان و صعود آدمی به کمال انسانیت است.

بار دیگر دشمنان آزادی و آزادگی با آتش بغض و کینه خویش نابخردانه به جنگ با قرآن و برهان الهی آمده اند که نشان از عجز آنها در مقابله با  کلام حیات بخش الهی و عصبانیت شدید استکبار جهانی از رشد روز افزون علاقه مندی و گرایش ملت های مظلوم و ستمدیده به اسلام و قرآن دارد.

ناراحتی و خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی از تلاُلو و پیشرفت روز افزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد که پیشرفت اسلام و اهداف والای نظام اسلامی همواره با اهداف و منافع نامشروع آنان ناسازگار است درحالی که استکبار جهانی همواره از آزادی بیان و حقوق بشر دم می زند، اقدام شنیع عناصر افراطی و دین ستیز زیر چتر حمایتی نظام سلطه در توهین به قرآن و مقدسات دو میلیارد مسلمان ثمره ای جز تنفر ملت ها را در پی نخواهد داشت و نشان می‌دهد شعار آزادی بیان در غرب همانند شعار حقوق بشر، عوام‌فریبی و دروغی بیش نیست.

بی‌شک امت اسلامی این اقدام گستاخانه را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و دشمنان اسلام و عاملان این جسارت، هزینه سنگینی در قبال این گستاخی خواهند پرداخت و از خشم مقدس امت اسلامی و ملت های مظلوم، در امان نخواهند بود.

معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ضمن محکوم نمودن این اقدام شنیع از نهادهای بین المللی جهان اسلام و دستگاه های فرهنگی و دیپلماسی کشور، خواستار پیگیری حقوقی قاطعانه و جرم انگاری این اقدام می باشد. «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. (صف ۸)»/1400/

ارسال نظرات