۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۸۲۰۷
به همت بنیاد شهید اسلام آبادغرب انجام گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس شهدای ترور و جنایات منافقین در اسلام‌ آبادغرب

افتتاح نمایشگاه عکس شهدای ترور و جنایات منافقین در اسلام‌ آبادغرب
کرمانشاه ـ نمایشگاه عکس شهدای ترور و جنایات منافقین در اسلام‌آبادغرب به همت بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نمایشگاه عکس شهدای ترور و جنایات منافقین با حضور حمیدرضا کرمی، فرماندار اسلام آبادغرب، مهدی بساطی، رئیس اداره ارشاد این شهرستان و معاون فرهنگی بنیاد شهید اسلام آبادغرب در محل مجتمع غدیر این شهر افتتاح شد.

فرماندار اسلام آبادغرب در این آیین گفت: شهرستان اسلام آبادغرب 1280 شهید تقدیم انقلاب نموده و این شهدا مایه افتخار مردم شهرستان هستند.

حمیدرضا کرمی افزود: جنایات منافقین در سراسر کشور بیش از 17 هزار شهید ترور به جای گذاشته و این خائنین به وطن در عملیات مرصاد سال 1367 جنایات فجیعی از جمله به آتش کشیدن بیمارستان اسلام آبادغرب به همراه بیماران و مجروحین را مرتکب شدند که در اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

وی عنوان کرد: برخی کشورهای غربی در ناآرامی ها و حوادث اخیر کشورمان قصد تطهیر چهره منافقین را داشتند که در این باب وظیفه سنگینی داریم که با یادآوری جنایات فجیع منافقین اجازه ندهیم جای شهید و جلاد عوض شود.

این نمایشگاه به همت بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برپا گردیده و از امروز سوم بهمن الی دهم بهمن ماه در محل مجتمع غدیر اسلام آبادغرب دایر و آماده بازدید علاقمندان در 2 نوبت صبح و عصر می باشد./1400/

ارسال نظرات