۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۸۳۹۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

توجه به نوجوانان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

توجه به نوجوانان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است
اصفهان ـ حجت الاسلام مظاهری گفت: در حوزه نوجوانان بیشتر تلاش کنیم و در مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشیم،سه درصد بودجه فرهنگی ادارات می تواند به این حوزه اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردستان، گفت: شهرستان اردستان شهرستان ایمان و مذهب است و پرتلاش در حوزه دین و مذهب، وظیفه داریم امانت‌دار باشیم و همه رسالتمان رساندن مسائل دینی به نسل بعدی است.

وی در ادامه افزود: ستاد امر به معروف در شهرستان‌ها که امام جمعه در راس آن قرار گرفته از افراد فوق‌العاده‌ای تشکیل شده و باید طبق قانون از قانون حاکمیتی ادارات استفاده کنیم و رسالتمان که مراقبت از خود و زیر مجموعه هست استفاده کنیم و افراد دغدغه‌مند عضو این شورا می‌شوند تا مسائل را پیگیری کنند.

حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: در حوزه نوجوانان بیشتر تلاش کنیم و در مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشیم،  10 درصد بودجه ادارات فرهنگی است که ادارات می‌توانند سه درصد از بودجه فرهنگی را برای حوزه امر به معروف و نهی از منکر هزینه کنند و در حوزه دانش‌آموزی ورود ویژه داشته باشیم.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام دهشیری امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و توصیه به بهرمندی از فیوضات این ماه و نیز تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع)، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر سیره و روش خدا و اهل بیت(ع) است و باید با الگو گرفتن از سیره صالحان و معصومین(ع) این فرهنگ دینی را در جامعه پر رنگ کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات