۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۴۰۲

نخستین جشنواره آثار پژوهشی کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد

نخستین جشنواره آثار پژوهشی کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد
اجلاسیه منطقه‌ای معاونان پژوهش واحدهای آموزشی استان های یزد، کرمان و هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین جشنواره آثار پژوهشی کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه که فراخوان جمع‌آوری آثار آن در هفته پژوهش صورت گرفته بود، پنج شنبه 6 بهمن در سالن اجتماعات ساختمان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور قائم مدیر محترم حوزه‌های علمیه، معاون پژوهش و کارمندان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این جشنواره که بیش از 80 نفر از از کارکنان مرکز مدیریت شرکت کردند، بیش از 230 اثر علمی در قالب‌های کتاب، مقاله و پایان‌نامه که از سال 1399 به بعد منتشر شده بود به رقابت پرداختند که در این اختتامیه از 9 نفر از آنان تقدیر به‌ عمل آمد.

این جشنواره در سه بخش برگزار گردید که عبارتند از: 1. همکاران مدیریت‌های علمی و مراکز علمی تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، 2. مدیران، معاونان و همکاران مدارس و مراکز آموزشی حوزه‌های علمیه در قم و دیگر شهرستان‌ها و 3. همکاران و شاغلان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دارای کد کارمندی.

ردیف قالب تعداد آثار دریافتی در بخش کتاب 84، مقاله 117، پایان نامه 26 و جمعا 232 آثار بود.

شایان ذکر است بیش از 200 اثر نیز در دبیرخانه جشنواره دریافت شد که به دلیل عدم احراز شرایط عمومی جشنواره (مانند سال انتشار، عدم انتشار یافتگی آثار، و...)، در جمع تعداد آثار ارسالی، لحاظ نشد.

ارسال نظرات