۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۳۷۱
مدیرکل امور نخبگان حوزه‌ خواهران عنوان کرد؛

ضرورت هم‌افزایی استعدادهای برتر جهت رصد، احصاء وضعیت موجود و ترسیم افق پیش‌رو

ضرورت هم‌افزایی استعدادهای برتر جهت رصد، احصاء وضعیت موجود و ترسیم افق پیش‌رو
مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران، هم‌افزایی طلاب استعداد برتر جهت رصد، احصاء وضعیت موجود و ترسیم دقیق افق پیش‌رو را ضروری دانست.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم غفاری مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران در دومین گردهمایی استعدادهای برتر این نهاد حوزوی که در سالن آیت الله شرعی ستاد مرکز در حال برگزاری است، اظهار داشت: این گردهمایی در راستای تجلیل از طلاب خواهر استعداد برتر و ضرورت هم‌افزایی جهت رصد، احصاء وضعیت موجود و ترسیم دقیق افق پیش‌رو، برگزار شد.

وی افزود: در این گردهمایی طلاب استعداد برتر عرصه های آموزش، پژوهش و فرهنگی و تبلیغی سراسر کشور که طی ۷ دوره فراخوان استعدادهای برتر شناسایی و موفق به اخذ رتبه قبولی شده اند، حضور دارند.

خانم غفاری ادامه داد: این گردهمایی به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده و تا عصر امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که در این گردهمایی طلاب مسائل و مطالبات خود را با مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، رییس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر و مسئول دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه مطرح خواهند کرد، گفت: در پایان نیز از برگزیدگان مسابقات و دوره های ارتقائی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر متشکل از ۳ اداره «ارتقاء و توانمندسازی»، «شناسایی و سازماندهی» و «حمایت و پشتیبانی» سال ۱۳۹۴ ذیل معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران تاسیس شد و به صورت فرامعاونتی فعالیت دارد.

ارسال نظرات