۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۷۲۷۹۴۴
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران مطرح کرد؛

نقش حوزه های علمیه در کنش گری اجتماعی

نقش حوزه های علمیه در کنش گری اجتماعی
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به اثرگذاری حوزه‌های علمیه در عرصه اجتماعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در خدمات اجتماعی آماده خدمت به نظام و دولت است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی با وزیر کشور که با موضوع چالش‌های امنیتی و اجتماعی پیشرو در سالن آیت‌الله شرعی حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به صد سالگی حوزه علمیه گفت: یک قرن از این حوزه گذشت ولی تأثیرگذاری این حوزه‌ها هر روز بیشتر می‌شود.

وی با ارزیابی کارنامه حوزه‌های علمیه در عرصه سیاسی ابراز کرد: قبل از انقلاب ورود روحانیت به عرصه‌های اجتماعی کم یا ناچیز بود، اما بعد از انقلاب اسلامی با تدابیر رهبر معظم انقلاب امروز شاهد اثرگذاری و کنش گری در مسائل اجتماعی به وفور هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با تاکید بر نقش خواهران طلبه در خدمات اجتماعی اظهار داشت: امروز در مسأله حجاب و عفاف و نهاد خانواده دچار مقداری اعوجاج هستیم و ممکن است که در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها این مخاطره جدی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: حوزه‌های علمیه کمک کار خوبی برای دولت و قوه اجرایی کشور هستند؛ حوزه‌های علمیه می‌توانند بالندگی انقلاب اسلامی را کماکان رقم بزنند.

ارسال نظرات