۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۷۲۸۴۱۷

روز شلوغ تهران با اجرای ۱۷ نمایش صحنه ای و خیابانی تئاتر

روز شلوغ تهران با اجرای ۱۷ نمایش صحنه ای و خیابانی تئاتر
جشنواره تئاتر فجر در حالی وارد ششمین روز خود می‌شود که اجرای ۱۷ نمایش صحنه‌ای و خیابانی روز شلوغی را برای هنرمندان رقم خواهد زد.

ششمین روز از جشنواره تئاتر فجر با روی صحنه رفتن نمایش‌هایی از سراسر ایران برگزار می‌شود. در ششمین روز از جشنواره تئاتر فجر، امروز پنج‌شنبه 6 بهمن ماه، 9 نمایش در بخش صحنه‌ای و 8 نمایش در بخش خیابانی اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه‌ای، نمایش‌های «مکبث زار» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از تهران، «لومیر» از اسپانیا، «موکت‌بر» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی از رشت، «مردمان مرد» به کارگردانی ارسلان محبی از زاهدان، «پهلوان قلیچ» به کارگردانی رضا محمدیان و حسین قاسمی از پیشوا، «کلاه قرمزی» به کارگردانی سیدمحمدرضا مرتضوی از کرج، «دو خاطره خیس» به کارگردانی رحیم قرایی و مسلم نارکی از گچساران، «ممد شاه» به کارگردانی سیدناصر امامی میبدی از یزد و «ج مثل جنگ» به کارگردانی مسعود کردی از بروجرد در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

در بخش خیابانی نیز، نمایش‌های «مام» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، «گسار» به کارگردانی فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین شهر و «بازی» به کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب، «دردسرهای یک موجود موذی» به کارگردانی مهسا دهقانی از یزد، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به کارگردانی سید پویا امامی از اصفهان و «آکوستیک مین» به کارگردانی حمید ناطقی از ساری و «دعوت نشده» به کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند. هم‌چنین نمایش «فدا نشدن» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه در ایوان انتظار متروی ولیعصر (عج) اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 25 دی ماه در شهرستان‌های مختلف آغاز شده و از شنبه یکم بهمن تا 11 بهمن ماه اجراهای صحنه‌ای و خیابانی خود را در تهران دنبال خواهد کرد.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات